Sobw 2011

Wie gaan er komend seizoen allemaal rijden bij de SOBW?

Ik zelf niet, omdat de SOBW geen klasse heeft voor mijn schakelmachine.

Plus de 2race kalender komt mij werktechnisch niet slecht uit.
 
Voor mij maakt de kalender niet veel uit. Wel vreemd dat ze bij de SOBW ook op maandagen rijden.. Klopt dat wel ?

Misschien dat de SOBW wel interessant voor mij is. Wel jammer dat ik al een Stage 6 blok aan het opbouwen ben en hun geen Stage 6 klasse hebben.. Maar qua afstand is het voor mij wel veel beter te doen dan 6x per jaar naar Belgie te rijden denk ik.

Nog maar eens even heel hard over nadenken.
 
Voor mij maakt de kalender niet veel uit. Wel vreemd dat ze bij de SOBW ook op maandagen rijden.. Klopt dat wel ?

Misschien dat de SOBW wel interessant voor mij is. Wel jammer dat ik al een Stage 6 blok aan het opbouwen ben en hun geen Stage 6 klasse hebben.. Maar qua afstand is het voor mij wel veel beter te doen dan 6x per jaar naar Belgie te rijden denk ik.

Nog maar eens even heel hard over nadenken.

Maandag is alleen 2e paasdag. Met je stage6 bromfiets kun je gewoon topscooter rijden.
 
Ik snap sowieso niet het nu van 6x op het zelfde circuit rijden. Dan is de lol er toch ook wel vanaf.

Op maandag rijden is dan met pinksteren of pasen.
 
Aaah ok op die manier.

En hoe zit dat precies met die straatraces ? Is dat wel een beetje te doen ? Lijkt mij namelijk best vet, keer wat anders tussen de circuits door, maar moet wel veilig zijn natuurlijk (lantaarnpalen enzo waar je jezelf omheen kunt vouwen als je de bocht uit vliegt)
 
Back
Top