Sobw 2011

Die lantaarnpalen laten ze gewoon staan, hooibaal ervoor en klaar is kees. Kees van Dijk en Dani hebben zo wel eens een brommertje 'gevouwen' volgens mij :W
 
Ja ik snap dat deze blijven staan haha, maar vroeg me af of ze er nog wat aan deden. Hooibaal moet de val wel een heel eind breken dus dat zit wel goed dan.
 
Ooit een hooibaal gekopt? Het is harder dan je verwacht hoor... Maar het is inderdaad wel erg spectaculair. Je dient alleen wel behoudender te rijden...
 
Nee nog nooit, maar lijkt mij minder ''gevaarlijk'' dan dat je letterlijk om een lantaarnpaal heen vouwt. In ieder geval een minder lullige klap.

Dat je met meer verstand rijd spreekt voor zich.
 
Ooit een hooibaal gekopt? Het is harder dan je verwacht hoor... Maar het is inderdaad wel erg spectaculair. Je dient alleen wel behoudender te rijden...

Sorry dat ik het zeg, maar op welke baan heb jij dit jaar nog lantaarnpalen aan de buitenkant zien staan?? Venlo ,Arkel en Wemeldinge staan al jaren niet meer op de kalender..

De 'straten' circuits die er nu nog zijn;
Brakel, Staphorst en Zwolle zijn 100% zeker veiliger dan kartbanen. En Blokzijl heb je zo weinig bochten dat er niet veel mis kan gaan.

Jij zegt dat hooi gevaarlijk is maar ik ben vaker in een hoge banden stapel of hekwerk gekomen op de kartbanen dan dat ik mezelf bezeerd heb op 'straten' circuits.

Daarnaast is bij de SOBW altijd GOED medisch personeel aanwezig wat ik bij andere organisaties miste. Verder moet natuurlijk iedereen zelf weten waar hij gaat rijden.
 
Sorry dat ik het zeg, maar op welke baan heb jij dit jaar nog lantaarnpalen aan de buitenkant zien staan?? Venlo ,Arkel en Wemeldinge staan al jaren niet meer op de kalender..

De 'straten' circuits die er nu nog zijn;
Brakel, Staphorst en Zwolle zijn 100% zeker veiliger dan kartbanen. En Blokzijl heb je zo weinig bochten dat er niet veel mis kan gaan.

Jij zegt dat hooi gevaarlijk is maar ik ben vaker in een hoge banden stapel of hekwerk gekomen op de kartbanen dan dat ik mezelf bezeerd heb op 'straten' circuits.

Daarnaast is bij de SOBW altijd GOED medisch personeel aanwezig wat ik bij andere organisaties miste. Verder moet natuurlijk iedereen zelf weten waar hij gaat rijden.

bart komt zelfs nog heel uit een sloot ihih
 
sloten zijn er wel meer in belandt :p

op stratencircuits zitten natuurlijk opstakels die er op de gewone circuits niet zijn , maar aan het einde van het rechte stuk zit ook gewoon een bandenstapel zoals in emmen , daar vol in rijden doet ook pijn , vaker gezien , of iemand die in emmen volgas de hekken in rijdt..

In staphorst staan wel heel veel strobalen , vooral in 1 bepaalde bocht kun je die hard raken , maar daarentegen hebben ze wel de banden uit het "binnebcircuit" weggehaald :) daar ben ik wel vaker achter blijven hangen , niks gebeurd maar toch..

Brakel is imo bijna te vergelijken met een gemiddeld kartcircuit alleen dan een wielerbaan,

en Zwolle is zeker een leuk stratencircuit , waar je eigenlijk weinig kunt raken , ook nog een vrij snel circuit , ik vind het een superbaantje , ook al is het doorgaands gewoon een parkeerplaats voor de recreatieoplas waar het aan ligt.. Mijn vriendin zal zeggen dat haar ervaringen minder zijn , die is er al eens hard af gegaan daar :p

Blokzijl kun je bij een val goed tuintjes omploegen ;) of nie Bart (en david) :p

op youtube staan wel filpmjes van blokzijl , ik vind het zelf niet echt geweldig met die drempels erin , en nog irritanter is dat je slecht foto's kunt maken daar.. !
 
Ooit een hooibaal gekopt? Het is harder dan je verwacht hoor... Maar het is inderdaad wel erg spectaculair. Je dient alleen wel behoudender te rijden...

Ik wel in 2010. En ja je hebt gelijk, ze zijn behoorlijk hard. Vouwde meteen de scooter dubbel, over stuur gelanceerd en sleutelbeen in 2en. Wat dat betreft ga ik ook met Bart mee, de medische verzorging is bij de SOBW zeer goed geregeld.
 
Ik wel in 2010. En ja je hebt gelijk, ze zijn behoorlijk hard. Vouwde meteen de scooter dubbel, over stuur gelanceerd en sleutelbeen in 2en. Wat dat betreft ga ik ook met Bart mee, de medische verzorging is bij de SOBW zeer goed geregeld.

Maarja kijk eens naar circuits als berghem, veldhoven, emmen, en spa. Op alle circuits heb ik al mensen in de hekken zien hangen. Doe mij maar een strobaal ipv een hek!!

Op 'straten' circuits heb je ook vaak een uitloop ruimte wat op kartbanen niet is. Op kartbanen leggen ze meestal een banden stapel van circa 60cm hoog waar je dan mooi over gelanceerd word.
 
Bart en Dave,

Ik ben er al 4 jaar niet geweest, dus heb geen up-to-date kennis.
Wat ik wel weet, is dat de EHBO & medische dienstverlening echt TIP-TOP in orde was!!
 
Back
Top