race_typhoon
Well-Known Member
Die lantaarnpalen laten ze gewoon staan, hooibaal ervoor en klaar is kees. Kees van Dijk en Dani hebben zo wel eens een brommertje 'gevouwen' volgens mij :W
Ooit een hooibaal gekopt? Het is harder dan je verwacht hoor... Maar het is inderdaad wel erg spectaculair. Je dient alleen wel behoudender te rijden...
Sorry dat ik het zeg, maar op welke baan heb jij dit jaar nog lantaarnpalen aan de buitenkant zien staan?? Venlo ,Arkel en Wemeldinge staan al jaren niet meer op de kalender..
De 'straten' circuits die er nu nog zijn;
Brakel, Staphorst en Zwolle zijn 100% zeker veiliger dan kartbanen. En Blokzijl heb je zo weinig bochten dat er niet veel mis kan gaan.
Jij zegt dat hooi gevaarlijk is maar ik ben vaker in een hoge banden stapel of hekwerk gekomen op de kartbanen dan dat ik mezelf bezeerd heb op 'straten' circuits.
Daarnaast is bij de SOBW altijd GOED medisch personeel aanwezig wat ik bij andere organisaties miste. Verder moet natuurlijk iedereen zelf weten waar hij gaat rijden.
bart komt zelfs nog heel uit een sloot ihih
Bart komt overal heel vanaf, hij bestaat voor de helft uit titanium :#
kan je ergens zien wie zich allemaal hebben ingeschreven bij de sobw?
Ooit een hooibaal gekopt? Het is harder dan je verwacht hoor... Maar het is inderdaad wel erg spectaculair. Je dient alleen wel behoudender te rijden...
Ik wel in 2010. En ja je hebt gelijk, ze zijn behoorlijk hard. Vouwde meteen de scooter dubbel, over stuur gelanceerd en sleutelbeen in 2en. Wat dat betreft ga ik ook met Bart mee, de medische verzorging is bij de SOBW zeer goed geregeld.