Deelnemers SOBW 2013

Sorry als ik mensen in de weg gereden heb; was niet de bedoeling :+ Geen blauwe vlag was dan ook een behoorlijk gemis, zeker achterin.

Heb me kostelijk vermaakt, ik kom alleen behoorlijk vermogen tekort op het rechte stuk. Hoop op Berghem een stuk beter mee te kunnen komen
 
Was jij dat die viel omdat die groene scooter de pit instuurde ofzo? Ik weet niet precies wat daar gebeurde, maar die groene scooter week opeens van zijn lijn uit.

Nee ik was bezig met een inhaal actie en die leipo stuurt hem zo de pit in.. Ik zag net het filmpje terug maar daar is het laatste word nog niet over gezegd.. :)
 
Best wel vervelend als je koppakking er de hele tijd uit knalt :+ Iedereen bedankt voor de hulp en het mogen lenen van onderdelen, gereedschap! Weten nu waar het probleem ligt en gaan het zo snel mogelijk fixen. Hopelijk voor Berghem klaar!
 
Het was een erg spectaculair gezicht, zo'n vol rijdersveld. Wel denk ik ook dat het goed is als er weer een A en een B groep komt, maar aan de andere kant maakt zo'n vol veld het ook wel weer spannend. Krijg gelijk zin om ook mee te gaan doen... :rolleyes:
 
Blauwe vlag is bijna niet te doen, er MOET een a en b groep komen verschil tussen kopmannen en achterblijvers is gewoon te groot en gevaarlijk/ niet leuk voor iedereen.

maar dat is mijn mening.

Zowiezo komen er geen blauwe vlaggen bij de baan posten.

Dat is een beleid wat de sobw voert. Enkel en alleen de start/finish man heeft een blauwe vlag.

Vond het leuke een leuke dag. Zeker de races waren mooi om te zien.

Hopelijk volgende wedstrijd zelf tussen het geweld rijden.
 
dat is wel een debiele 'regel' ?
waarom niet de baco posten ook blauw? dat kan voor een hoop opheldering zorgen gedurende de race, wat ook voor een stukje meer veiligheid zorgt..
maargoed.. lichtelijk eigenwijs kon ik die mannen wel noemen.
 
zijn er meer mensen die sochtends op de weegschaal zijn geweest ,, daarbij meer dan voldoende wogen ( 142.8 ) en aan het einde van de dag ineens veel lichter waren?

ik heb een DQ gekregen, maar twijvel aan de weegschaal , OF hij is sochtends niet goed geweest OF hij is smiddags niet goed geweest.
1/1.5 kilo verschil ivm brandstof geloof ik wel maar bijna 4 kilo verschil klopt in mijn ogen niet.

verder wel een fijne dag gehad ,, helaas 2 maal wat mot met sarik gehad wat uitgepraat is gelukkig ,, ik kon er ook niet zo gek veel aan doen.

tot op Berghem!
 
Yeah bitchess, wij gaan met een aantal man op Emmen (maandag 15 april) trainen. Mitchell, Jos, Rik en ik gaan sowieso wie gaan er nog meer mee!!.
 
Heb er iemand nog een super super groot pak die ik kan lenen? vriend van mij wilt mee maar die past niet meer in ze pak. Hij is 1.90 en 115 kilo dus moet wel echt xxxl zijn.
 
Back
Top