melf #50 Well-Known Member 19 June 2010 #262 is wel een lang circuit iig.. en KUTTERDEKUTKUTKUT om te fotograferen dooe die gore KUT pakken hooi in de (jawel) binnenbocht , waardoor het onmogelijk voor mij was om mooie foto's te maken :| verder wel vermaakt
is wel een lang circuit iig.. en KUTTERDEKUTKUTKUT om te fotograferen dooe die gore KUT pakken hooi in de (jawel) binnenbocht , waardoor het onmogelijk voor mij was om mooie foto's te maken :| verder wel vermaakt
S SF2B Well-Known Member 19 June 2010 #263 Was vandaag ook in Blokzijl (werk daar namelijk), was jij dat op die blauw gele zip dan Melf, of heb je alleen die Neo's? En ik vroeg me af, is de cilinder keuze nou gewoon vrij?
Was vandaag ook in Blokzijl (werk daar namelijk), was jij dat op die blauw gele zip dan Melf, of heb je alleen die Neo's? En ik vroeg me af, is de cilinder keuze nou gewoon vrij?
melf #50 Well-Known Member 20 June 2010 #264 dat was jordi of dennis van DDL.. de cilinderkeuze is vrij mits de cc's niet meer dan 70cc is.
melf #50 Well-Known Member 21 June 2010 #268 nou , 20 mischien? 2 van de scooters die mooi zijn? kwaliteit , dus niet locatie en achtie..
Joor Craneburgt 22 June 2010 #269 Jammer dat ik je gemist heb Melf, zag helemaal geen bekenden zaterdag. Wat een armoe trouwens zeg... 6 scooters in 2 klassen??? Last edited: 6 June 2011
Jammer dat ik je gemist heb Melf, zag helemaal geen bekenden zaterdag. Wat een armoe trouwens zeg... 6 scooters in 2 klassen???
melf #50 Well-Known Member 22 June 2010 #270 Joor! , lang geleden zeg!! ja jammer dat we elkaar niet hebben gezien , ik was in de tent net achter die gele caravan. ik zal nog even kijken of ik een fotootje kan plaatsen die goed genoeg is
Joor! , lang geleden zeg!! ja jammer dat we elkaar niet hebben gezien , ik was in de tent net achter die gele caravan. ik zal nog even kijken of ik een fotootje kan plaatsen die goed genoeg is
melf #50 Well-Known Member 4 July 2010 #278 voor wat hoort wat zei hij toen hij net van een verjaardag terug kwam hik...