SOBW 2010

Ik ga sowieso even kijken.
even bakkie doen daar melf?

volgens mij hebben ze op zo'n feestdag daar toch alleen maar bier ? :P

ik ga s'morgensvroeg heen , dan kan ik de auto op het rennerskwartier kwijt met alle spullen voor de hele dag. ik zwerf de hele dag dus wel rond , te herkennen aan dwangmatig foto's maken langs de baan :*

ik bivakeer @ expi 21 (de Koning) , sportwater 5 en scooter 99.. (rooie phantom) , expi en water sport zijn wit met zwart.

expi zit jouw ignitech op ;)

dus kan zijn dat ik daar vaker zit , kun je gewoon binnenlopen in de wit/blauw gestreepte tent :)

al lang niet meer irl gepraat :P

ik krijg btw ook mijn mina en piaggio speed uitlaten weer met testrapport erbij , ook wel zin aan :)

ik sta klaar hier, wordt een vroegertje met de eerste training om 9 uur :X

zo daffie , aardige smak gemaakt de eerste training! echt jammer!

zag er niet best uit op dat moment , maar hoorde dat je later wel weer op het circuit rond liep , gebroken sleutelbeen?

iig beterschap David!

verder was het een lekkere dag , iig het weer was zeer goed :)

nog een boel foto's gemaakt alleen was jammergenoeg de accu van de camera na zo'n 650 foto's leeg.. 8P

hee , Harjo jongen , waar was je ? heb je niet gezien :P

mja ,waren ook aardig wat mensen daar :)

oh ja , en kwam nog een bmw tegen , opzich niks bijzonders , maar.......

bmwinsloot.jpg

Heb er van 11 tot 1600 uur rondgelopen, was t meeste bij ornell team te vinden.
Was mooi weer, en waren leuke gevechten te zien.
Tevens smaakte het bier wonderbaarlijk goed:)

david beterschap! laat hier ff wat van je horen..

Bij deze dan.

Ik begon de vrije training al gelijk het eerste rondje meteen met een vrij hoog tempo. Aangezien de scooter dusdanig goed voelde werd ik wat overmoedig en stuurde de bocht richting het spoor zo hard in dat ik te wijd ging. Ik zag de strobaal al in zicht komen en was gedwongen de scooter rechtop te zetten.
Hierdoor schampte ik de strobaal wat dusdanig veel snelheid eruit haalde dat ik over m'n stuur heenvloog en voorover op m'n nek en schouder landde. Door de adrenaline stond ik gelijk weer op. Daarna schoot er een doffe pijn door m'n nek en schouder en ben ik uit reflex gaan liggen. Aangezien de baanarts nekletsel niet onmogelijk achtte ben ik gestabiliseerd en naar het ziekenhuis in Zwolle vervoerd naar de trauma afdeling.
Daar zijn oa een neurochirurg + assistenten de nodige uren bezig geweest om te onderzoeken of ik nek/rugletsel had opgelopen. Na de nodige CT scans en rontgenfoto's bleek dit gelukkig niet het geval te zijn. Wel heb ik m'n sleutelbeen gebroken.
Gelukkig kon ik 's middags wel nog de wedstrijd kijken waar ik het wel even moeilijk mee had omdat ik me ontzettend verheugd had op deze dag.

Bij deze wil ik namens mij en m'n vader de baanartsen en iedereen die heeft mee geholpen bedanken voor hun adequaat en professioneel handelen. Dat is iets wat best gezegd mag worden.

David

Pfoee best verhaal david :S
denk dat je nog van geluk mag spreken dat het "alleen" bij een gebroken sleutelbeen is gebleven!

veel beterschap in ieder geval!

Emmen :

wat een geweldig weer was het :)

vrijdagmiddag vrij genomen van het werk en op de motor naar pottendijk gereden , was al best druk daar :) aangezien ik het pak toch al aan had ben ik nog even 2 keer wezen rijden op een expi , dat is echt wennen zeg! ipv de scooter :P

aangezien je normaal gesproken de koppeling gebruikt en geen quickshifter hebt , en de voetrusten stonden vrij ver naar achter en het schakelpedaal wat te hoog , dus wat lastig , maar 2e keer best leuk gereden , kneeslider van mijn nieuwe pak iig al een beetje aangepast :P echt super om een keer te proberen , had immers nog nooit op het circuit gereden met een schakelbrommer...

verder leuke wedstrijden met weinig ongelukken :)

ik heb nog zo'n 800 foto's gemaakt , even uitzoeken dan kan ik weer een selectie op www.melf50.nl zetten , van de scooters heb ik alvast even een paar :

DSC_0783.jpg

DSC_0778.jpg

DSC_0774.jpg

DSC_0767.jpg

DSC_0754.jpg

DSC_0753.jpg

DSC_0735.jpg

DSC_0725-1.jpg

DSC_0244.jpg

DSC_0237.jpg

DSC_0216-1.jpg

DSC_0214.jpg

DSC_0213.jpg

DSC_0211.jpg

DSC_0209-1.jpg

DSC_0787.jpg

mooie foto's melf!! Alleen jammer dat de baan op verschillende plekken heel vervelende hobbels heeft, van mij mag hij wel een keer glad getrokken worden :X

Mooie foto's Melf +ralf+
Heb je er toevallig ook van de trainingen op vrijdag?
Heb vrijdag lekker kunnen trainen, eerste keer dat ik reed op deze baan maar vind het zelf een heerlijke baan, jammer idd van het wat mindere asfalt soms maar dat mocht de pret niet drukken en toch aardig tempo kunnen rijden :)

Mooie foto's Melf +ralf+
Heb je er toevallig ook van de trainingen op vrijdag?
Heb vrijdag lekker kunnen trainen, eerste keer dat ik reed op deze baan maar vind het zelf een heerlijke baan, jammer idd van het wat mindere asfalt soms maar dat mocht de pret niet drukken en toch aardig tempo kunnen rijden :)

wie ben je eigenlijk?

ik heb vrijdag geen foto's gemaakt , ik was op de motor..

heb ondertussen meer foto's geplaatst @ website :)

Melf Raytje is dat maatje van me die bij die gezellige vrouw op de baan zat te vlaggen zaterdag en die op mijn reservescooter reed op de vrijdag:P

groetjes Jeroen

Volgens mij zit er toch een groot verschil in Berghem en Blokzijl:P mjaaa nu nog ffe sleutelen en inpakken en vanavond naar Blokzijl. Iedereen de zomerbanden van de scooter gehaald:P?
See ya!:)

Back