Deelnemers SOBW 2013

Yeah bitchess, wij gaan met een aantal man op Emmen (maandag 15 april) trainen. Mitchell, Jos, Rik en ik gaan sowieso wie gaan er nog meer mee!!.

Had dat ff een week eerder gezegd, had ik nog de tijd gehad iets uit de schuur lopend te maken! :)
 
Ja mensen slecht nieuws, Emmen heeft me net gebeld dat ze verbouwen en we niet kunnen rijden.

Maar Mitchell en ik hebben Veldhoven gehuurd en mensen kunnen daar rijden voor 50 euro per persoon!! Dus doe je voordeel en kom naar dit fantastische circuit om te racen!
 
ik reed er trouwens vorige week langs , ze hebben nu ook verlichting langs de baan :p

Ik ga Zondag naar Assen , daar kun je ook trainen.
 
is er iemand die mij mee kan nemen naar veldhoven . (ik met 1 scooter en 1 krat met wat reserve spul.

scooter staat in kaatsheuvel (efteling)

evt omrijd vergoeding kan geregeld worden .

bij voorbaat dank.
 
Heey jasper, als het weer mee werkt ga ik misschien wel naar veldhoven. Laten we even contact houden van de week, ik kom dan toch langs kaatsheuvel.
 
Ondanks het weer toch lekker kunnen rijden vandaag! Staan al enkele foto's op mijn facebook pagina toen Mitchell mijn brommer ging testen en bijna alleen maar op het achterwiel reed haha. Leuk speledingetje is het.

Heb vlug even wat in elkaar gezet met onboard filmpjes en dat is nu nog aan het processen. Zometeen even op YouTube zetten en dan verschijnt hier de link ook wel.

's Morgens was het droog en lekker warm dus konden we hard rijden. Helaas brak Mike zijn uitlaat af bij de ophanging dus stapte we vlug in mijn auto om op zoek te gaan naar een autogarage of iets dergelijks om de uitlaat te laten lassen. Toen dit was gelukt waren we onderweg terug naar het circuit en toen begon het heel hard te regenen. Daarna bleef het ongeveer 1 - 1,5 uur lang miezeren en toen klaarde het op. Helaas was het windstil vandaar dat het zo lang duurde. Rond 3 uur was het helemaal droog en hadden we de baan al een beetje droog gereden. Toen konden we dus nog een half uurtje met zijn alle knallen, en dat deden we dus ook! Mitchell ging op het laatst echt hard. Hij had er ook erg veel zin in!

Mitchell, Dempster en de rest nogmaals bedankt voor de gezellige middag. En Vasco, je bent me wat verschuldigd he. Volgende keer mag jij mijn scooter tunen :#
 
Hahaha nee geloof het niet :p Hij was wel halverwege de dag weer naar huis gegaan omdat het regende en toen had hij er geen zin meer in :D

Het filmpje is nu trouwens ook klaar met uploaden:

[video=youtube;SIitZArzBJM]http://www.youtube.com/watch?v=SIitZArzBJM[/video]
 
Back
Top