Huldiging SOBW Staphorst 22 November

Nou Mol. Wij leven in Nederland en daar gelden bepaalde wetten. Zodoende moet de SOBW dus bewijzen dat ik SCHULDIG ben. Ik hoef niet te bewijzen dat ik ONSCHULDIG ben.
Om ons schuldig te verklaren moet de SOBW aan kunnen tonen dat zij binnen een marge van 300 gram nauwkeurig kunnen wegen.
En ik ben van mening dat ze dat niet kunnen bewijzen en dat ze een correctiefactor moeten gebruiken.
Dus wil ik protest aantekenen. Maar dat kan alleen als ik officieel gediskwalificeerd ben. En dat zijn we niet. Want we hebben geen aangetekende brief ontvangen of mogelijkheid gehad om te protesteren, wat wel de juiste gang van zaken is.
Daarom kan ik dus nog steeds geen protest aantekenen. En als dat voor 22 november nog niet gebeurd is dan .............. Maken wij in mijn ogen dus aanspraak voor de tweede plaats.
En gezien de reactie van de Neo's club wil ik hier heel ver mee gaan.

En kindertjes die andere kindertjes belachelijk willen maken moeten inderdaad wel tikken met een spellingscontrole aan.

Dat ze niet kunnen meten binnen een marge van 300gr :p Dat kunnen ze idd niet!
Heerlijk dit. Zuig ze uit die SOBW, ik sta achter je! :*

Originally posted by Mol
Maybe levert het een leuke discussie op die ooit nog door de SOBW gelezen word ofzo. ;)
Heb ik al eens gezegt, maar toen heeft zelfs in de boekjes gestaan dat je niet op de limiet moet gaan rijden enzo bla bla maar dat is juist racen op de limiet, dus ook op gewicht.
Maar SOBW's wil is wet, want zo zijn er nog meerdere dingen. Kijk voor de grap eens tot welke snelheden de banden waar we mee rijden geschikt zijn....

Jullie mogen natuurlijk nog veel meer opmerkingen plaatsen hier hor, want we hebben 22 nov ook een vergadering, waar je als rijdersvertegnwoordiger 0,000006% inspraak heb 8)

Originally posted by Mol

Heerlijk dit. Zuig ze uit die SOBW, ik sta achter je! :*
Me 2})

Iemanda trouwens bekend op het (rechtelijk) gebied van financiele zaken? En dan bedoel wat een stichting allemaal voor verplichtingen heeft...

Kijk bij de kamer van koophandel dani. Daar staat dit allemaal in als het goed is. En anders bij de belasting dienst.

En mocht het nodig worden dan ga ik bekijken of ik er een rechtzaak van laat maken. Er is ons groot onrecht aangedaan. En 70 kg is 70 kg. Ik weiger om met 75 kg te gaan rijden omdat de SOBW geen sluitende manier van wegen heeft.

Originally posted by dani
Maar SOBW's wil is wet, want zo zijn er nog meerdere dingen. Kijk voor de grap eens tot welke snelheden de banden waar we mee rijden geschikt zijn....
Dit verhaal is al eens uitgelegd op een ledenvergadering (voor jou tijd :)) en ze kunnen de snelheid gewoon aan.

Ik ben er op 22 november natuurlijk ook weer bij, volgend jaar nog maar een jaartje standaard. :)

Originally posted by BART#21
Kijk bij de kamer van koophandel dani. Daar staat dit allemaal in als het goed is. En anders bij de belasting dienst.
i know, maar die gaan niet zo diep erop in. Ga vanavond ff wat rondbellen

he jongens,

rustig aan maar hoor! ik zit een beetje te dollen de afgelopen reactie's.

maar nog een puntje erbij. je rijd nu al minimaal 1 jaar bij de sobw.je weet dus al hoe onnoukeurig de weegschaal is van de sobw.daar erger ik me soms ook aan. dan loop je erlangs en dan staat hij op 0,4 ofzo en loop je een andere keer langs dan staat hij op -0,3 ofzo. nieuw nauwkeurig zal ik maar zeggen.(de momenten komen weinig voor dat hij op 00,00 staat. En we hebben ons heel het jaar hier al aan moeten houden.dus je had nu ook in je achterhoofd kunnen houden van laat ik hem iets zwaarder houden.

maarja. de sobw is gewoon krom.

het is een vereniging en die leeft van ze leden. dus alles moet in overleg gedaan worden met de leden. (ooit wat gehoort van de sobw over regel wijzigingen? onstekings verhaal st. scooter klasse. (instapklasse???) dat was het toch.

maar jongens van bart racing team sorry voor me woorden van de reacties hierboven.

groeten rob

Excuses aanvaard.

Tuurlijk weten wij hoe de SOBW meet en regelt. Maar toch gaan we proberen het aan te vechten. Ze moeten maar gewoon een sluitende meting organiseren

ook namens mij excuses aanvaard ;)

dat onaardige gedoe is niet echt nodig denk :)

sobw is en blijft toch de gezeliigste familie van NL :P

maar zoald vermeld gaan we toch kijken wat we eraan kunnen doen

Ik lees reeds enige jaren regelmatig iets negatiefs over de SOBW. Vandaar dat ik mij afvraag of er geen leden zijn die een aansluiting of overstap naar de KNMV overwegen? Die bond is wel professioneel en heeft oog voor alle belanghebbenden. Als alle SOBW scooter coureurs nou eens gezamenlijk een petitie ondertekenen en die aan de KNMV aanbieden. Idee?

Ik heb serieus overwogen om ONK te gaan rijden, maar dat is gewoon onbetaalbaar. Ik denk dat je de huidige SOBW niet kan veranderen omdat het allemaal "vrijwilligers" zijn.
De huidige teams/rijders zijn tegenwoordig, professioneler dan de organisatie.

mwah, hebben we eindelijk na 2 mislukte eerdere pogingen een keer een 4 uurs race uitgereden en niet uit"gelopen" en zijn we eindelijk een keer op het podium beland..... is het misschien wel vanwege een wat dubieuze weging en daardoor uitsluiting van een ander team..... is toch minder, en we waren nog wel zo trots op het resultaat
:|

1 schrale troost misschien, van die champagne heb ik de volgende dag barstende koppijn gehad...........dus daar hoef je het niet voor te doen...;) maar het vrouwtje was wel blij met de bloemen !!!!

Originally posted by peugeot nl
mwah, hebben we eindelijk na 2 mislukte eerdere pogingen een keer een 4 uurs race uitgereden en niet uit"gelopen" en zijn we eindelijk een keer op het podium beland..... is het misschien wel vanwege een wat dubieuze weging en daardoor uitsluiting van een ander team..... is toch minder, en we waren nog wel zo trots op het resultaat

1 schrale troost misschien, van die champagne heb ik de volgende dag barstende koppijn gehad...........dus daar hoef je het niet voor te doen...;) maar het vrouwtje was wel blij met de bloemen !!!!

kijk zo hoort het!

ik heb die fles ook nog staan! dan spuit ik hem maar leeg met oud en nieuw ofzo;) ook weer is wat anders dan knallend vuurwerk:>

groeten en allemaal die komen tot 22 november

groeten

Originally posted by MarcelB
Ik lees reeds enige jaren regelmatig iets negatiefs over de SOBW. Vandaar dat ik mij afvraag of er geen leden zijn die een aansluiting of overstap naar de KNMV overwegen? Die bond is wel professioneel en heeft oog voor alle belanghebbenden. Als alle SOBW scooter coureurs nou eens gezamenlijk een petitie ondertekenen en die aan de KNMV aanbieden. Idee?

Je moet niet zulke moeilijke woorden gebruiken ;)
Wat is een petitie?? :P
Rick wil misschien wel overstappen... als jij um sponsort! :P:P:P:P

Maar tegen de SOBW doe je niks... dat zeg ik niet omdat ik er ook help, maar het zijn allemaal vrijwilligers, als iedereen gaat lopen zeiken, dan hebben ze zoiets van: bekijk het maar ik stop ermee! dat is in het verleden al vaker gebeurd.. En als er steeds meer mensen stoppen, wat heb je dan?? dan kun je niet meer racen.. je moet het doen voor je plezier en voor de fun..
en aan de regels moet je je (helaas soms) houden..

Originally posted by peugeot nl

Jij is Herman???? :D
Rick heeft zijn bloemen aan zijn moeder gegeven :S
En de champagne staat net als de champagne van 2 jaar geleden in de kelder ;)

Originally posted by Ellebel
Jullie mogen allemaal bij mij inschrijven :D
Omdat jullie dat zo graag willen haha!

PS: Ik wou er een topic voor maken, maar zo kan het ook:
WIE GAAN ER MEE STAPPEN NA DE HULDIGING???

We hebben al een aardige groep.. waarschijnlijk gaan we naar Lord Nelson, das een discotheek in Meppel, vlakbij Staphorst..
Voor racers die ver weg wonen en niet laat nog terug willen rijden, kan er misschien wel een slaapplekje geregeld worden.. maar das beperkt :P

/offtopic/
discoteek Kisteman in staphorst is gezelliger dan de lord nelson..
dus als het wat word zou ik daar heen gaan..

groeten ron
/offtopic/

Originally posted by Ron2
/offtopic/
discoteek Kisteman in staphorst is gezelliger dan de lord nelson..
dus als het wat word zou ik daar heen gaan..

groeten ron
/offtopic/
is dat ook na 12uur (lees zondag) open?

Jullie snappen het niet. Zoals Dani al zei zijn er teams etc die professioneler zijn dan de SOBW. Dat zijn goedwillende amateurs en vrijwilligers MAAR ze snappen het daar niet helemaal meer. We leven in 2003 en er wordt meer verlangd dan alleen dat. Ik bedoel met overstappen naar de KNMV (bijvoorbeeld) niet een andere klasse, maar de SOBW zou zich daar bij aan moeten sluiten oid. Dan wordt scooterracen professioneler en zijn sponsors makkelijker te vinden. Ik heb bijv. met een TV productie maatschappij contact gehad over een scooterprogramma op TV. Die mensen hadden er wel oren naar om het racen als item in hun programma te verwerken. Maar wat d8 je toen die "amateurs" van de SOBW daar lucht van kregen? Problemen dus.... Sponsors geen interesse en zo zal het altijd op dit niveau blijven voortkabbelen. Creco is al gestopt met het Polini team, Malossi zal wel een keer volgen en ga zo maar door totdat iedereen het weer lekker zelf gaat betalen. Als je dat wilt prima. Maar dan niet zeuren over weegincidenten en wat al niet meer. Vandaar mijn ideetje; sluit je als coureurs aan bij een "echte" motorsportbond.

Back