Huldiging SOBW Staphorst 22 November

maar de KNMV is vereniging en dat wil de SOBW nou juist niet worden...

Opzich zou het allemaal niet zo heel moeilijk moeten zijn, maar je moet er de juiste mensen voor hebben die wat organiseren al Vereniging. Zo kan je dan die mensen inhuren (lees betalen) voor hun inzet. Zo kan je het dus groter aanpakken en meer publiciteit trekken.

Kijk bv naar ISC... 2 dagen rijden (incl. transponder) op een superbaan, gratis eten en drinken voor coureur en 2 monteurs koste 90 euri ofzo. En dan was er leuke en profi aanpak en aankleding en tv en bla bla.
Om maar te zwijgen over de ISC wedstrijd in Italië, en je maakt mij niet wijs dat die mensen van de organisatie er minder van worden.

Ik heb 15 jaar gereden "bij" de KNMV. Het is een grote bond met een aantal vaste werknemers en een zeer groot aantal vrijwilligers. De kosten zijn ongeveer hetzelfde als bij de SOBW. Maar daarvoor krijg je dan wel een goed regelement en een betere kijk op de zaken. (lees: vakkundig en onpartijdig) De SOBW is een niet zo vriendelijke vriendenklub die alles in eigen (wijze) hand wil houden. Kritiek of commentaar van goedwillende buitenstaanders is niet gewenst en men luistert gewoon niet. Voorbeelden genoeg..... Je mag niet discrimineren maar de SOBW = Staphorst en van oudsher is dat een gesloten gemeenschap. Bovendien ontstaan uit de bromfietsracerij en helemaal niet zo dol op die rare scootertjes van ons. Het kan gewoon anders en beter daar ben ik van overtuigd.

Originally posted by MarcelB
Ik heb 15 jaar gereden "bij" de KNMV. Het is een grote bond met een aantal vaste werknemers en een zeer groot aantal vrijwilligers. De kosten zijn ongeveer hetzelfde als bij de SOBW. Maar daarvoor krijg je dan wel een goed regelement en een betere kijk op de zaken. (lees: vakkundig en onpartijdig) De SOBW is een niet zo vriendelijke vriendenklub die alles in eigen (wijze) hand wil houden. Kritiek of commentaar van goedwillende buitenstaanders is niet gewenst en men luistert gewoon niet. Voorbeelden genoeg..... Je mag niet discrimineren maar de SOBW = Staphorst en van oudsher is dat een gesloten gemeenschap. Bovendien ontstaan uit de bromfietsracerij en helemaal niet zo dol op die rare scootertjes van ons. Het kan gewoon anders en beter daar ben ik van overtuigd.
Komt omdat de KNMV leden heeft en daar ben je wat aan verplicht, ieder lid heeft ook 1 stem.
De SOBW, is een organisatie en een organisatie is NIETS verplicht helaas.

Originally posted by Razma
ISC ben ik niet echt meer over te spreken :|

dat is vooral vriendjespolitiek
Sorry dat ik het zeg. Maar dit is puur omdat je geen foto's mocht maken toch? Tuurlijk was dat kut. Maar organisatie van de race, de dingen eromheen enzo was voor zover ik weet voor de rijders/mechanics perfect. Daar ging het toch om in dit topic?

ISC Ruled.

ISC kan je niet vergelijken met NL. Is spa was alles al masterlijk georganiseerd. en de finalen in Italie was hellemaal masterlijk. petje af voor die mensen.

Volgens mij is zo iets eigenlijk niet te realiseren in NL. Misschien voor de KNMV wel, maar zeker niet voor de Sobw.

Sobw doet ook wel goeden dingen.

Gr Kerv

Originally posted by Ron2
/offtopic/
discoteek Kisteman in staphorst is gezelliger dan de lord nelson..
dus als het wat word zou ik daar heen gaan..

groeten ron
/offtopic/

Vorig jaar zijn er racers naar Kisteman geweest, en dat is geen discotheek maar een boerentent... we hebben van mensen daar uit de buurt gehoord dat lord nelson veeeeeeel beter is en tevens (antw. op daans vraag) tot 5 of 6 uur open :D

Originally posted by MarcelB

SOBW = geen staphorst meer.... en als je vind en weet hoe het anders moet, ga dan in het bestuur! ze zoeken nog mensen.... echt wat voor jou! ;)

Originally posted by Ellebel
Jij is Herman???? :D
Rick heeft zijn bloemen aan zijn moeder gegeven :S
En de champagne staat net als de champagne van 2 jaar geleden in de kelder ;)

tja, dan moet je rick toch maar een keer wat manieren bij gaan brengen he.......... kijk maar uit, straks haalt ie de champagne uit de kelder en zet ie jou d'r in

;)

Originally posted by peugeot nl
tja, dan moet je rick toch maar een keer wat manieren bij gaan brengen he.......... kijk maar uit, straks haalt ie de champagne uit de kelder en zet ie jou d'r in

;)

Doet ie nie ;) dan weet ie namelijk dat ik hem 10x zo hard terugpak.. ;)

Originally posted by lydje
wij zijn zeker wel aanwezig in Staphorst!!!!!!!!!

LYDIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D

Ben je je baas aan het tegen spreken? :P

Tot in Staphorst!! en jullie gaan wel mee uit he?? hoe meer meiden hoe meer vreugd haha ;)

Originally posted by Ellebel
Die kan niet op slot ;)

dat snap ik niet helemaal.........je hebt een kelder die niet op slot kan.......... waar inmiddels 2 flessen sjampie in staan.... en toch zijn die flessen nog steeds vol........... Ik wou dat bij mij thuis de kelder ook niet op slot kon :p

Back