Komt omdat de KNMV leden heeft en daar ben je wat aan verplicht, ieder lid heeft ook 1 stem.Originally posted by MarcelB
Ik heb 15 jaar gereden "bij" de KNMV. Het is een grote bond met een aantal vaste werknemers en een zeer groot aantal vrijwilligers. De kosten zijn ongeveer hetzelfde als bij de SOBW. Maar daarvoor krijg je dan wel een goed regelement en een betere kijk op de zaken. (lees: vakkundig en onpartijdig) De SOBW is een niet zo vriendelijke vriendenklub die alles in eigen (wijze) hand wil houden. Kritiek of commentaar van goedwillende buitenstaanders is niet gewenst en men luistert gewoon niet. Voorbeelden genoeg..... Je mag niet discrimineren maar de SOBW = Staphorst en van oudsher is dat een gesloten gemeenschap. Bovendien ontstaan uit de bromfietsracerij en helemaal niet zo dol op die rare scootertjes van ons. Het kan gewoon anders en beter daar ben ik van overtuigd.
Maar zo zie je dat het financieel wel haalbaar is...Originally posted by Razma
ISC ben ik niet echt meer over te spreken :|
dat is vooral vriendjespolitiek
Sorry dat ik het zeg. Maar dit is puur omdat je geen foto's mocht maken toch? Tuurlijk was dat kut. Maar organisatie van de race, de dingen eromheen enzo was voor zover ik weet voor de rijders/mechanics perfect. Daar ging het toch om in dit topic?Originally posted by Razma
ISC ben ik niet echt meer over te spreken :|
dat is vooral vriendjespolitiek
Originally posted by Ron2
/offtopic/
discoteek Kisteman in staphorst is gezelliger dan de lord nelson..
dus als het wat word zou ik daar heen gaan..
groeten ron
/offtopic/
Originally posted by MarcelB
Ik heb 15 jaar gereden "bij" de KNMV. Het is een grote bond met een aantal vaste werknemers en een zeer groot aantal vrijwilligers. De kosten zijn ongeveer hetzelfde als bij de SOBW. Maar daarvoor krijg je dan wel een goed regelement en een betere kijk op de zaken. (lees: vakkundig en onpartijdig) De SOBW is een niet zo vriendelijke vriendenklub die alles in eigen (wijze) hand wil houden. Kritiek of commentaar van goedwillende buitenstaanders is niet gewenst en men luistert gewoon niet. Voorbeelden genoeg..... Je mag niet discrimineren maar de SOBW = Staphorst en van oudsher is dat een gesloten gemeenschap. Bovendien ontstaan uit de bromfietsracerij en helemaal niet zo dol op die rare scootertjes van ons. Het kan gewoon anders en beter daar ben ik van overtuigd.
Originally posted by Ellebel
Jij is Herman????
Rick heeft zijn bloemen aan zijn moeder gegeven :S
En de champagne staat net als de champagne van 2 jaar geleden in de kelder
Originally posted by BART#21
Maar ikke jou wel Dani . Ben misschien aanwezig in Staphorst
Originally posted by peugeot nl
tja, dan moet je rick toch maar een keer wat manieren bij gaan brengen he.......... kijk maar uit, straks haalt ie de champagne uit de kelder en zet ie jou d'r in
kan niet als hij de kelderdeur goed opslot doetOriginally posted by Ellebel
Doet ie nie dan weet ie namelijk dat ik hem 10x zo hard terugpak..
Originally posted by lydje
wij zijn zeker wel aanwezig in Staphorst!!!!!!!!!
Originally posted by dani
kan niet als hij de kelderdeur goed opslot doet
Originally posted by Ellebel
Die kan niet op slot