Huldiging SOBW Staphorst 22 November

Originally posted by kleck
Originally posted by Neo's #52 #53
ik ben er bij in staphorst.! beker van frankrijk in ontvangst nemen.

en dan overhandigen aan " bart racing "....;)

de leukse thuis!

had maar wat meer benzine in je brommer gegooit;) dan had je hem mogen hebben van mij:P

groeten

d8 het niet he!

ik had ook een dikke 70 eronder kunnen bouwen en nummer in in de overall worden! en gesnapt worden.

en dan ik wil ook wel je beker voor ........................... wat jij net al zij.

dus vals spelen is vals

gegroet!

en hij gaat met ons mee!

1) Zolang wij geen officiele diskwalificatie gehad hebben waar we tegen kunnen protesteren hebben jullie nog geen beker gewonnen. Volgens het reglement zijn wij namelijk juridisch nog niet uitgesloten.

2) Er is vals spelen en er is vals spelen. wij hebben het hier over een meningsverschil in wegen. Dus er is geen sprake van valsspelen. Dus ik zou graag hebben dat je je beschuldigingen voor je hield.

3) Denk je werkelijk dat het team wat de laagst gem. snelheid, laagste top en hoogste rondetijd een voordeel heeft gehad aan die 300 gram die ze tekort kwamen aan het eind. Sommige mensen hebben ook een voldoende gehad voor rekenen op de basisschool.

Originally posted by BART#21
1) Zolang wij geen officiele diskwalificatie gehad hebben waar we tegen kunnen protesteren hebben jullie nog geen beker gewonnen. Volgens het reglement zijn wij namelijk juridisch nog niet uitgesloten.

2) Er is vals spelen en er is vals spelen. wij hebben het hier over een meningsverschil in wegen. Dus er is geen sprake van valsspelen. Dus ik zou graag hebben dat je je beschuldigingen voor je hield.

3) Denk je werkelijk dat het team wat de laagst gem. snelheid, laagste top en hoogste rondetijd een voordeel heeft gehad aan die 300 gram die ze tekort kwamen aan het eind. Sommige mensen hebben ook een voldoende gehad voor rekenen op de basisschool.
Je hebt compleet gelijk, maar 300gram te kort is 300gram te kort, of zie ik dat nou verkeerd?

Originally posted by Mol
Je hebt compleet gelijk, maar 300gram te kort is 300gram te kort, of zie ik dat nou verkeerd?
U heeft idd gelijk, maar de weegmethode van de SOBW is nou niet echt dat je zegt poehéé. De ene keer weeg je hem en ff later weeg je hem zonder veranderingen op een ander gewicht. (en dat weet Fred ook wel)
Dit resulteerd erin dat je of niet competatief gewicht (70, 05 /70,1) kan rijden omdat er de mogelijkheid is dat er een fout is en je dus genoodzaakt ben om uit voor zorg te zwaar zal moeten zijn.

ciao

Originally posted by BART#21

als jij een voldoende gehad heb op de basisschool!

Reken er dan maar niet op :>!

en oja we krijgen anders nog altijd een beker van de 2de plek!

groeten

Haha. Wat Dani zegt is zeker zo, heb er met me eigen ogen bijgestaan, maar als je er iets tegen wilt doen had je het volgens mij toen moeten doen, want nu nog een keer wegen kan uiteraard niet.
Neo's #52 #53 waarom doe je zo vijandig, we zijn allemaal vriendjes toch?
En leg please je beweegredenen uit, dat Niels het niet wil rot me aan me reet. Maybe levert het een leuke discussie op die ooit nog door de SOBW gelezen word ofzo. ;)

ja mol, nog bedankt voor het bijstaan :)

laten we het basisschool dilemma nu maar achterwege laten, zeker als mensen moeite hebben met spellen ;)

Back