Originally posted by Neo's #52 #53
ik ben er bij in staphorst.! beker van frankrijk in ontvangst nemen.
en dan overhandigen aan " bart racing "....
Originally posted by BART#21
Tuurlijk Ellen. Iemand moet die andere Rikkie's in de weg gaan rijden. En wie kan dat nou beter dan ik
Originally posted by melf #50
Peugeot Elyseo mischien?
Originally posted by kleck
de leukse thuis!
had maar wat meer benzine in je brommer gegooit dan had je hem mogen hebben van mij
groeten
Je hebt compleet gelijk, maar 300gram te kort is 300gram te kort, of zie ik dat nou verkeerd?Originally posted by BART#21
1) Zolang wij geen officiele diskwalificatie gehad hebben waar we tegen kunnen protesteren hebben jullie nog geen beker gewonnen. Volgens het reglement zijn wij namelijk juridisch nog niet uitgesloten.
2) Er is vals spelen en er is vals spelen. wij hebben het hier over een meningsverschil in wegen. Dus er is geen sprake van valsspelen. Dus ik zou graag hebben dat je je beschuldigingen voor je hield.
3) Denk je werkelijk dat het team wat de laagst gem. snelheid, laagste top en hoogste rondetijd een voordeel heeft gehad aan die 300 gram die ze tekort kwamen aan het eind. Sommige mensen hebben ook een voldoende gehad voor rekenen op de basisschool.
Originally posted by Mol
Je hebt compleet gelijk, maar 300gram te kort is 300gram te kort, of zie ik dat nou verkeerd?
U heeft idd gelijk, maar de weegmethode van de SOBW is nou niet echt dat je zegt poehéé. De ene keer weeg je hem en ff later weeg je hem zonder veranderingen op een ander gewicht. (en dat weet Fred ook wel)Originally posted by Mol
Je hebt compleet gelijk, maar 300gram te kort is 300gram te kort, of zie ik dat nou verkeerd?
Originally posted by BART#21
1) Zolang wij geen officiele diskwalificatie gehad hebben waar we tegen kunnen protesteren hebben jullie nog geen beker gewonnen. Volgens het reglement zijn wij namelijk juridisch nog niet uitgesloten.
2) Er is vals spelen en er is vals spelen. wij hebben het hier over een meningsverschil in wegen. Dus er is geen sprake van valsspelen. Dus ik zou graag hebben dat je je beschuldigingen voor je hield.
3) Denk je werkelijk dat het team wat de laagst gem. snelheid, laagste top en hoogste rondetijd een voordeel heeft gehad aan die 300 gram die ze tekort kwamen aan het eind. Sommige mensen hebben ook een voldoende gehad voor rekenen op de basisschool.