Kampioenshuldiging Staphorst 2004

Pronk said:
Mja...er was nog een datum geprikt met een onbekende locatie heh...laten we allemaal hopen dat er Lelystad op die puntjes komt te staan. In mijn ogen samen met Emmen toch wel het meest vette circuit, maar ik ben natuurlijk n00b. :P

ja , denk dat je dan zelf mag bepalen waar je raced op die dag :p

ZipRS said:
Heb me ook ingeschreven (stdd klasse), was alleen snel weer weg omdat ik een verjaardag had in eindhoven...

Maar dat van die ontsteking heb ik dus niet meegekregen....?

-Je mag dus nu (in tegenstelling tot eerst) met een variabel ontstekingtijdstip rijden?

-Totaal gewicht rijder + machine = nu min. 140?
Geldt dan het minimum gewicht van 70 voor de scooter ook nog?

-Verder nog wijzigingen in het regelement?

Steven

ontsteking is gewoon vrij , dwz dat je elke ontsteking mag gebruiken..

de gewichtsregel zegt dat je totaal gewicht minimaal 140 kg moet zijn inclusief rijder, de scooter moet minimaal 70 kg zijn..

btw in de super motard is de versnellingsbak en ontsteking nu ook vrijgegeven

oh ja , de winnaars van de std scooter kregen ook nog de verkeerde bekers..

ik heb me ook weer voor een jaartje ingeschreven
lekker gezellig sporten, blijft leuk he.
we zien het volgend jaar wel he niet zoals gewoonlijk in lelygat maar valkenswaard.
gaat helemaal goed komen ik heb er vertrouwen in.+ralf+

gegroet

melf #50 said:
ik jou wel :D , maar er waren nogal veel mensen en ik ben niet iemand die zo naar iedereen toestapt , ik weet nooit wat ik moet zeggen..
ik heb je ook niet gezien melf!
zat je verstopt in een hoekje ofzo???? :)

Wel gare kalender, met zaterdag en zondag valkenswaard wedstrijd ergens midden in het seizoen. Waar heeft iedereen zich voor ingeschreven. Mensen van het forum nog overgestapt ik iedergeval Standaard scooterklasse.

Hoe zit het eigenlijk met die races op maandag?
Beetje onhandig...

Dat was afgelopen seizoen toch niet zo, of zit daar nu een speciale theorie achter?

melf #50 said:
de gewichtsregel zegt dat je totaal gewicht minimaal 140 kg moet zijn inclusief rijder, de scooter moet minimaal 70 kg zijn..

Volgens mij is het nu alleen totaal min. gewicht van 140 en verder niks. Deze regel vervangt volgens mij gewoon de oude regel van 70kg voor scooter. Netzoals de nieuwe regel van de ontsteking de oude regel vervangt, ipv dat het een toevoeging is op de oude regel.

melf #50 said:
btw in de super motard is de versnellingsbak en ontsteking nu ook vrijgegeven

oh ja , de winnaars van de std scooter kregen ook nog de verkeerde bekers..

dat is nog niet eens het belangrijkste, de derbi supermotardklasse bestaat niet meer. ALLE merken zijn vrij in de klasse, dus reiju, motorhispania, DrD alles mag nu meerijden. Dan moeten er volgend jaar toch een kleine 20+ aan de streep staan lijkt me -:-

Back