Kampioenshuldiging Staphorst 2004

Ik heb je gemist Niels! Ik heb me iig ingeschreven, vond dat er weinig rijders waren van de scooterklasses, of ik heb ze gewoon gemist :P
 
Pronk said:
Ik heb je gemist Niels! Ik heb me iig ingeschreven, vond dat er weinig rijders waren van de scooterklasses, of ik heb ze gewoon gemist :P
ik was er wel , langer dan anders :P

nou dat wordt dus toch even een andere ontsteking aanschaffen
 
malle neo's said:
eej, denk dat ik de mijne ook aantrek , goed idee erik 8)
Jammer dat ik dit niet meer gelezen heb, anders had ik em zeker aangedaan +ralf+

Verder was het erg gezellig, ik heb zelfs een echte race coureur gemeet. Ze naam was Joop Visser geloof ik. Hij wilde alleen niet met me op de foto :( zelfs niet toen ik hem een biertje had gegeven 8)
 
dani said:
beetje jammer dat lelystad niet meer op de kalender staat :'(

en verder waren er teveel mensen om mee te ouwehoeren :D

Vind het ook jammer ja:'(

Maar ik heb me ook weer ingeschreven, weer een jaartje sporten:)
 
melf #50 said:
in de std klasse alleen dat de ontsteking vrij is en het totaalgewicht van 140 kg

en Lelystad staat er niet meer op..

Mja...er was nog een datum geprikt met een onbekende locatie heh...laten we allemaal hopen dat er Lelystad op die puntjes komt te staan. In mijn ogen samen met Emmen toch wel het meest vette circuit, maar ik ben natuurlijk n00b. :P
 
Heb me ook ingeschreven (stdd klasse), was alleen snel weer weg omdat ik een verjaardag had in eindhoven...

Maar dat van die ontsteking heb ik dus niet meegekregen....?

-Je mag dus nu (in tegenstelling tot eerst) met een variabel ontstekingtijdstip rijden?

-Totaal gewicht rijder + machine = nu min. 140?
Geldt dan het minimum gewicht van 70 voor de scooter ook nog?

-Verder nog wijzigingen in het regelement?

Steven
 
Back
Top