Kampioenshuldiging Staphorst 2004

Ik moet nog even kijken of ik vrij kan krijgen, maar als dat kan ben ik er ook bij. Ook al is het een kolere-eind. Weet iemand al toevallig hoe laat het begint allemaal?

#94 said:
Ik moet nog even kijken of ik vrij kan krijgen, maar als dat kan ben ik er ook bij. Ook al is het een kolere-eind. Weet iemand al toevallig hoe laat het begint allemaal?
hey champ je moet komen is gezellig man!

groenten Arno

#94 said:

vaak pas rond een uurtje of 8 savonds... dus na het werk onderweg mac'en doorkaggelen:>

melf #50 said:
weet ik niet , toen was ik al weg , maar ging er meer om dat het voor Joop was....

Al weg?? kampioenshuldiging is het leukste van de hele avond! daar is de avond immers voor bedoeld.. en Mandy en ik waren vorig jaar de kissmissen.. konden we lekker met onze eigen vriendjes zoenen :D dit jaar trouwens weer als we het gaan doen.. maar is nog niks over bekend.. :D

Ellebel said:
.. en Mandy en ik waren vorig jaar de kissmissen.. konden we lekker met onze eigen vriendjes zoenen :D

dit jaar trouwens weer, als we het gaan doen!!.. maar is nog niks over bekend.. :D

Ow dan hebben jullie veel vriendjes :)
en wanneer wordt dan bekend dat jullie het gaan doen!

Kom wel effe kijken...

Kijken welke schokkende dingen de SOBW nu weer heeft verzonnen.

Denk dat ik mijn reputatie maar waar ga maken en NR. 13 zal dragen komend seizoen.

Ciao

@lex

Nagtoralik said:
Kom wel effe kijken...

Kijken welke schokkende dingen de SOBW nu weer heeft verzonnen.

Denk dat ik mijn reputatie maar waar ga maken en NR. 13 zal dragen komend seizoen.

Ciao

@lex
hoezo? omdat 13 twee maal zo langzaam als 26 is? :p

Back