Kampioenshuldiging Staphorst 2004

Ellebel said:
Al weg?? kampioenshuldiging is het leukste van de hele avond! daar is de avond immers voor bedoeld.. en Mandy en ik waren vorig jaar de kissmissen.. konden we lekker met onze eigen vriendjes zoenen :D dit jaar trouwens weer als we het gaan doen.. maar is nog niks over bekend.. :D

moest nog ergens heen toen , moest met mijn vriendin mee ofzo , tja verplichtingen heh..

mja , zal dit keer eens proberen de hele avond uit te zingen...
 
tot bijna 12 ofzo geloof ik , maarja de lui uit Staphorst zelf zullen niet te lang blijven , die moeten s'morgensvroeg weer op de eerste rij zitten ;)
 
Ellebel said:
idd.. dat kan ik :D
Inschrijfgeld is eenmalig 85 euro (dit is voor je licentie etc.) daarna betaal je per race 40 euro voor de inschrijving.. (incl. transponderhuur)
wtf das veel goedkoper dan in belgie,licentie 200 euro ofzo en daarna nog eens 40 euri inschrijven +10 euro transponder
 
#94 said:
Dat klinkt alsof het tot in de late uurtjes doorgaat. Is dat zo?

Het duurde vorig jaar tot half 12 ofzo, maar de meesten waren toen ook al weg.. (konden waarschijnlijk het stemgeluid van de frans bauer look-a-like niet verdragen ;))
En daarna zijn de gezelligste mensen van de sobw (wij dus hahahaha) nog naar Meppel gegaan om te stappen.. was erg leuk!
We gaan het dit jaar weer doen.. ga je mee? :)
 
Ellebel said:
Het duurde vorig jaar tot half 12 ofzo, maar de meesten waren toen ook al weg.. (konden waarschijnlijk het stemgeluid van de frans bauer look-a-like niet verdragen ;))
En daarna zijn de gezelligste mensen van de sobw (wij dus hahahaha) nog naar Meppel gegaan om te stappen.. was erg leuk!
We gaan het dit jaar weer doen.. ga je mee? :)


Nee, helaas heb ik zondag verplichtingen waardoor ik eigenlijk bij tijds naar huis moet. Maar er zijn er genoeg te vinden die met jou mee willen, of niet Dani?
 
DNa power said:
wtf das veel goedkoper dan in belgie,licentie 200 euro ofzo en daarna nog eens 40 euri inschrijven +10 euro transponder

Maar in Belgie kun je tenminste wat geld terugverdienen door in de top 3 te eindigen. Dat scheelt een stuk in de kosten.

Daarvoor moet je wél een jaarvergunning hebben, dit is niet weggelegd voor diegene die een dagvergunning hebben.
 
#94 said:
Maar in Belgie kun je tenminste wat geld terugverdienen door in de top 3 te eindigen. Dat scheelt een stuk in de kosten.

Daarvoor moet je wél een jaarvergunning hebben, dit is niet weggelegd voor diegene die een dagvergunning hebben.
daar heb je ook weer gelijk in:)
maarjah
ik zoek nog maar sponsertjes:$
 
#94 said:
Nee, helaas heb ik zondag verplichtingen waardoor ik eigenlijk bij tijds naar huis moet. Maar er zijn er genoeg te vinden die met jou mee willen, of niet Dani?

We gaan zowiezo al met Arno en Mandy en Edwin gaat waarschijnlijk ook mee (net als vorig jaar :D)
 
Back
Top