Kampioenshuldiging Staphorst 2004

malle neo's said:
Volgens mij is het nu alleen totaal min. gewicht van 140 en verder niks. Deze regel vervangt volgens mij gewoon de oude regel van 70kg voor scooter. Netzoals de nieuwe regel van de ontsteking de oude regel vervangt, ipv dat het een toevoeging is op de oude regel.
De scooter zelf moet gewoon minimaal 70kg blijven hoor.

joop timmer said:
dat is nog niet eens het belangrijkste, de derbi supermotardklasse bestaat niet meer. ALLE merken zijn vrij in de klasse, dus reiju, motorhispania, DrD alles mag nu meerijden. Dan moeten er volgend jaar toch een kleine 20+ aan de streep staan lijkt me -:-

kijk, dat zijn nog eens leuke nieuwe regels +ralf+

Was al om 4 uur in staphorst!
Toen ik me dus in had geschreven ben ik dus meteen weer weg gegaan!
Had ik beter niet kunnen doen!
Weet nu niet hoe of wat! :?
Maar volgend seizoen nog een jaartje knallen in de std scooterklasse!
+pippi+ GELUKKIG

Ik kan alleen maar zeggen dat ik heel blij ben met me Yamaha trui. Ik hoop dat ik dat ook heb laten blijken na het in ontvangst nemen +ralf+

Mol said:
Ik kan alleen maar zeggen dat ik heel blij ben met me Yamaha trui. Ik hoop dat ik dat ook heb laten blijken na het in ontvangst nemen +ralf+

Dat was net zo ruig!! haha onze MOL stond daar te juichen alsof ie een miljoenenprijs had!!! +ralf+

Sander said:
Denk eerder opgekropte gevoelens... :rolleyes:

Melf: edit je post effe... k d8 dat je een volwassen iemand was, die zich volwassen gedraagt. Jij zou als "oude"-meneer het voorbeeld geven.....toch?

niet als ze mij pissed off maken door onzin uit te kramen , zal m in ieder gaval ff wijzigen , leek mij ook al beter..

Sander said:
Denk eerder opgekropte gevoelens... :rolleyes:

Melf: edit je post effe... k d8 dat je een volwassen iemand was, die zich volwassen gedraagt. Jij zou als "oude"-meneer het voorbeeld geven.....toch?

Hier zijn geen volwassen kerels, zelfs mol onze wijze oude man niet +ralf+
en ik dacht dat d@ve hier degene is die onvolwassen is , maar ik zou niet meer irritant doen want daan slaat me tellertje dalijk door :|

Melf je weet heel goed waarom ik zo reageer Ik zal ff uitleggen waarom het gaat om de manier waarop jij aandacht trekt. Jij wilt altijd zielig gevonden. Jij zet altijd je tekst zo neer in een vorm dat et altijd op jou slaat. En dat vind ik gewoon ernstig irritant. En nee ik ben niet de enige die dat vind.... En tuurlijk mag jij bepalen wat je hier neerzet, dat doe ik ook. En ik heb geen zin om met je te praten op de huldiging aangezien ik dan nog meer gezeik aan me hoofd krijg als dat ik op et forum al zie..

Eindelijk ontstekingstijdstip vrij... Dat is een hele, hele goede zaak, daarmee horen de verzuipende std-klasse scooters tot het verleden en zal het gat met de topklasse kleiner worden.

Back