WinterCup 2005-2006

dani said:
sander reed wel meer dan alleen zijn knie aan de grond :7

Och.. je leert het met vallen, koprollen en opstaan :).

Ik moet gewoon wat meer rijden, om het onder/op de knie te krijgen.. in 20 minuutjes lukt dat gewoon niet...(als dit je eerst keer sjeezen is)

Ik vind mn rondetijden niet eens dermate slecht..., maar dr kunnen nog 2 a 3 seconden af...

Wat betreft de datum: Ik kan altijd :)
 
Sander said:
:W

Beetje jammer alleen, dat ik elke keer op mn smoel moest gaan, als ik Rik weer voorbij was :L

Nee joh dat was helemaal niet jammer. Ik kon er eigenlijk vanuit gaan dat zodra je me voorbij was, je gelijk weer zou vallen :X

Beetje jammer van de start want ik lag een beetje te slapen. Ik had verwacht dat de kart wel zou inhouden om de boel bij elkaar te laten komen.
 
tempo erin brengen... kijk maar is hoe dat bij de nasscar gaat :D

2 jaar terug in croix was het trouwens ook zo steeds harder, dus de gene die voorop lag had gewoon dik voordeel. en dan spontaan weg.
 
pfff stelletje zeikerds ....

wanneer willen jullie dan gaan rijden? ik stel voor dat we dan iets anders gaan doen ... misschien een keer in aalst
 
haman said:
pfff stelletje zeikerds ....

wanneer willen jullie dan gaan rijden? ik stel voor dat we dan iets anders gaan doen ... misschien een keer in aalst

bij mij in de buurt heb je ook zoiets met 4takts

rijden wel lekker!
tenminste 1x gerede:)
 
www.indoorkartinglommel.com

onder de rubriek "monobikes", elke 1e woensdag van de maand, en bij meer dan 20 deelnemers kun je ook op andere dagen terecht, mits gereserveerd.

Dan kom ik ook, maar dan neem ik zelf iets mee om op te rijden ;)
 
hahaha dat zit er niet in ... we rijden dan gewoon allemaal op de zelfde barrels natuurlijk :D wel zo eerlijk

bovendien heb jij al de nodige ervaring indoor waardoor ik van mening ben dat jij alleen mag deelnemen op een bmx met een lekke achterband ;)
 
Lommel is voor zover ik weet ' outdoor ' monobiken. Ennuh Patrick...die vlieger gaat natuurlijk niet op heh, ik heb liever dat je me 3e lapt op een zelfde machine als ik, dan dat je 6x zoveel vermogen hebt ;)
 
Ben ook een aantal keer in Lommel geweest. Leuke baan om te rijden maar die dingen daar zijn aardig afgeragd ja. Beetje driehoeksbanden enz 8P
 
#94 said:
Lommel is gewoon indoor, vandaar indoor-karting-lommel.

Sorry ik had kennelijk niet goed gelezen, ik liet mij verleiden door pics van Erwin, die stuurde mij foto's van monobiken op een outdoor baan, dus dat was gelijk het eerste waar ik aan dacht toen ik jouw reactie zag :)
 
op een ander forum (belgische fastforum.be) zoeken we nog 4 rijden voor een KTM sessie in sint niklaas (15 min van antwerpen)

iemand intresse?


gegevens :

woensdag 22 februari
mini grandprix op de KTM's te JPR St Niklaas
= 10 min chrono, 30 min race
prijs : 50 euro per piloot (+ verplichte klantenkaart = 2,50euro)
start chrono : 20h
ten laatste aanwezig : 19h15
 
Back
Top