WinterCup 2005-2006

ok ... listen up ....

wie heeft er zin om te monobiken op de indoor kartbaan in antwerpen? De race word verreden zoals de vorige keer 10 min training 20 min race. je startplek word bepaald in de training.

er kan elke dag gereden worden ... ik ga er van uit dat op zondag ong iedereen wel kan... kies maar uit de data dan bel ik eind van deze week naar de baan om te reserveren

zondag 10 december

1. Haman
2.
3.
4.

zondag 17 december

1.Haman
2.
3.
4.

zondag 24 december
1. Haman
2.
3.
4.
 
-:-
haman said:
ok ... listen up ....

wie heeft er zin om te monobiken op de indoor kartbaan in antwerpen? De race word verreden zoals de vorige keer 10 min training 20 min race. je startplek word bepaald in de training.

er kan elke dag gereden worden ... ik ga er van uit dat op zondag ong iedereen wel kan... kies maar uit de data dan bel ik eind van deze week naar de baan om te reserveren

zondag 10 december

1. Haman
2.
3.
4.

zondag 17 december

1.Haman
2.
3.
4.

zondag 24 december
1. Haman
2.
3.
4.
misschien makkelijk voor de prijzen erbij te zetten!
 
prijs is afhankelijk van het feit of je al een klanten kaart heb bij de kartbaan of niet.

prijs is zonder klanten kaart 39 euro per persoon (voor 10 min kwali 20 min race)
10 man kost dus 390 euro ... vanaf de 11e man word het 35 euro per persoon ... met korting zijn ze dus niet echt gul :S

vin het alsnog wel een nette prijs om een half uur te blaazen :D
 
zondag 10 december

1. Haman
2. Thomas
3. Jim
4.

zondag 17 december

1. Haman
2. Thomas
3. Jim
4.

zondag 14 januari ?????????????????
1. Haman
2. Thomas
3. Jim
4.
 
Last edited:
vegagucci said:
kan geen enkele data...
damn

enneuh.. 24 december is kerstavond.. sowieso slechte datum..


hahahah DOM DOM DOM

24 december word dan een andere datum .... zondag 14 januari??? dan is de vakantie voor de meesten ook afgelopen

mochten er mensen zijn met geschiktere data ..... zegget maar
 
zondag 10 december

1. Haman
2. Thomas
3. Jim
4.

zondag 17 december

1. Haman
2. Thomas
3. Jim
4.

zaterdag 14 januari
1. Haman
2. Thomas
3. Jim
4. VegaGucci
 
hummmm voor 5 man kan ik geen reservatie maken ... kommop heeft niemand zin

kees?
ben?
dani?
rik?
lennart?
dennis?

enz enz enz
 
is goed reservering word ff een weekie (of 2 :p) uitgesteld ... als er mensen wel mee willen rijden maar op alle data niet kunnen meld et ff kunen we een andere datum afspreken
 
haman said:
is goed reservering word ff een weekie (of 2 :p) uitgesteld ... als er mensen wel mee willen rijden maar op alle data niet kunnen meld et ff kunen we een andere datum afspreken

( offtopic = wis je pm box even, heb nog wat leuks voor je = offtopic )

Ik wel ook nog wel ff een avondje dollen!!

-:-
 
cunoh said:
Ff vraagje.. met dat monobiken heb je dan een pak nodig enzo? Zoniet dan wil me broer ook mee.

vaak is ene goed jas en handschoenen al genoeg. en sommige doen dan kniebeschermers aan van het skateboarden
 
rob#10 said:
vaak is ene goed jas en handschoenen al genoeg. en sommige doen dan kniebeschermers aan van het skateboarden

.... ik kan het je zeer zeker afraden om daar zonder pak te rijden ... ik ben er zelf iets van 4 keer gevallen ...


andere data vallen bij deze af .... het is nu alleen nog

zaterdag 14 januari
1. Haman
2. Thomas
3. Jim
4. VegaGucci
5. Thunderracing(nog niet zeker)
6. Kervin
7. Arnoud
8. cunoh
 
Last edited:
Back
Top