WinterCup 2005-2006

cunoh said:
Ok in Antwerpen weet ik wel de weg weet ook wel waar de bioscoop zit als toeminste die hele grote is? dan weet ik het wel ongeveer :)

Ja, daar... :)
Eigenlijk net over het 'flikkenkot' maw het politiebureau..

Tevens het antwerpse gedeelte waar ik geboren en getogen ben :W
 
ok we zitten nu helemaal vol ...

nl racing
pronk
sander
kerbinos

komen er nog is bij ... we zitten nu op 20 man .... helaas nu kan er niemand meer bij

tot 14 januari
 
haman said:
ok net wederom de belgische afdeling aan de lijn gehad ... definitieve afspraken zijn ....

19:30 - aanwezig zijn
20:00 - eerste training

de deelnemers zijn:

jim doorewaard
thomas blok
sam van der stoel
jack stolk
haman
rob
arnoud
cunoh
dave
kaze
rik
lydia > er gaat iemand anders in mijn plaats rijden
dani
timmy
ddl junior
egt

er zijn bekers besteld voor de 1e, 2e, en 3e plekken. er word in 2 ploegen gereden. een A klasse en een B klasse, naja dat heeft verder geen uitleg nodig neem ik aan.

kortom .... ik zie jullie allemaal 14 januari om half 8 in antwerpen :D


tot dan
ik kom wel, maar ik mag helaas niet meerijden. ik heb mijn kruisbanden gescheurd.
ik ga iedereen aanmoedigen!
 
Last edited:
jammer ... kruisbanden gescheurd??? hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen weer ruzie lopen maken op de baan met jack ;)

haha nee hoor beterschap en ik zie je zaterdag
 
omdat ik niet mee kan rijden, kan er iemand anders mee. ik heb zelf (nog) niemand kunnen vinden.
laat t dus ff weten of er iemand anders kan
 
Heeft er iemand misschien nog een extra paartje sidi laarsjes staan maatje 45/46? Mijn laarzen zijn namelijk zo gaar dat ik weer een rol ducktape etc mee moet nemen, en daar heb ik echt geen zin in. Me pak heb ik alweer een beetje gefixed met superlijm, haha :)

Ik win vanavond sowiezo de beker met " wie heeft het meest beschadigde race outfit :p "
 
Back
Top