Welke opleiding ga je doen? #3

ik weet t niet. ik ging uit van 2 punt per vraag. dus 15+10(stel) =25
en dan nog 15 vragen goed = 55.

maar zoals jij t nu verteld wordt t wat anders. ik heb denk +-15 goed als ik zo snel even doorkijk. dan is t zelfs met 15+15 voor essays nog krap denk ik.

Dat 2 punten per vraag, dat zit er sowieso niet in. Eigenlijk is de basisberekening altijd, uitgaande van abcd en 35 vragen:
aantal vragen/gokkans = 35/4=9
aantal vragen-gokkans = 35-9=26
(aantal vragen-gokkans)/2 = 26/2=13
gokkans+(aantal vragen-gokkans)/2=22=5,5
9 goed = 1
22 goed = 5,5
35 goed = 10 ( :+ )
en tussen 9 en 35 is het linear verdeeld. Mag je in jouw programma ook vakken compenseren? Als je dan >4,5 hebt kan je hem compenseren met andere vakken in hetzelfde cluster mits gemiddelde in het cluster >5,5. Ik mag dat wel iig.

edit: oftewel: ruw gezegd, elke goede boven de 9 goed = +0,346 punten. Met 15 goed zit je dan op 1+ 6*0,346=3,1.
Uitgaande van een niet aangepaste normering.
 
Dat 2 punten per vraag, dat zit er sowieso niet in. Eigenlijk is de basisberekening altijd, uitgaande van abcd en 35 vragen:
aantal vragen/gokkans = 35/4=9
aantal vragen-gokkans = 35-9=26
(aantal vragen-gokkans)/2 = 26/2=13
gokkans+(aantal vragen-gokkans)/2=22=5,5
9 goed = 1
22 goed = 5,5
35 goed = 10 ( :+ )
en tussen 9 en 35 is het linear verdeeld. Mag je in jouw programma ook vakken compenseren? Als je dan >4,5 hebt kan je hem compenseren met andere vakken in hetzelfde cluster mits gemiddelde in het cluster >5,5. Ik mag dat wel iig.

edit: oftewel: ruw gezegd, elke goede boven de 9 goed = +0,346 punten. Met 15 goed zit je dan op 1+ 6*0,346=3,1.
Uitgaande van een niet aangepaste normering.


ok. das wel heel droevig als dat klopt :p. en bij mij is niks te compenseren
 
Welke versie had je btw? Ik had 1. Had je die 2 wiskunde vragen goed? en die andere rekensommetjes zoals die Grubel-Lloyd index en welk land exporteerde en importeerde bij die 3 landen?
 
Welke versie had je btw? Ik had 1. Had je die 2 wiskunde vragen goed? en die andere rekensommetjes zoals die Grubel-Lloyd index en welk land exporteerde en importeerde bij die 3 landen?


khad ook 1. kheb niet 1 - gedaan bij GL kwam ik telaat achter. ik zie t wel als de antwoorden komen, maar ik heb er geen vertrouwen in.
x|
 
Kk nu je dat zegt heb ik ook geen 1 - gedaan geloof ik :D :X
Heb btw mn practicum docent ff mailed over of die wat weet wanneer een antwoordenmodel word geplaatst, en wanneer er uitslag is van practium 2.
 
Is er hier misschien iemand die ergens een goed onderzoeksbureau weet waar je een interessetest/beroepskeuzetest kan laten doen? Om zo te kijken welk beroepenveld/studie bij de past, heb er op internet wat gedaan, maar ik wil gewoon wel eens een goede test doen.

Ik weet totaal niet meer wat ik wil, en heb geen idee wat me leuk lijkt, of ik wil gaan studeren of werken. Bekijk honderden vacatures en studies, maar er springt nou echt niets uit waarvan ik denk, ja dat is het....
 
Ik doe nu Digitale Communicatie op de HU in Utrecht. Vind de studie best leuk alleen heb naast mn studie echt geen sociaal leven meer. Moet zoveel doen dat is echt a-relaxed.

De reden van dit huiswerk festijn... vorig jaar hebben studenten geklaagd dat de opleiding te makkelijk was. Dus nu zitten wij echt met hopen huiswerk...

Paar vriendinnen van mij doen ook Comm op FCJ, nou echt een lachertje hoor :D sorry.

@ Dartmaster187, :p moet je maar eens op FEM kijken. Genoeg leuke chicks ;). FEM is al zo uit zn voegen gegroeid dat er eigelijk uitbreiding moet komen. :X Nergens waar je relaxt kan werken. Ach moet niet zeuren ook, die 2 dagen in de week dat ik naar school ga :p
 
Aan de UvT kan je, ook als buitenstaander, zo'n test doen. Uitkomsten vond ik alleen beetje triest. Je kan beter gewoon de beschrijvingen van studies doornemen, en bij interessante een dagje meelopen ofzo.
 
Maak ook eens een goede zelf analyse. Wat zijn je sterke en zwakke punten (niet alleen volgens jezelf, maar ook volgens familie, vrienden, etc.) wat zijn je interesse, etc. Google er eens op.
 
Vergeet ook niet dat je met autotechniek in Nederland niet heel veel kan aangezien de automotive arbeidsmarkt in NL gewoon heel klein is. Die van wtb daarentegen is veel groter.

Waar studeer je nu dan trouwens?

Studeer momenteel op HSZuyd in Heerlen.
Heb vrijdag gesprek met men mentor. Hopelijk komen we er dan uit, aangezien er nog opties zijn.

Maar ga zeer zeker naar de opendag 15nov. om te kijken wat deze opleiding (autotechniek HAN) allemaal te bieden heeft. :)
 
Doe nu WTB+ Op het ROC Horizon College in Hoorn :)
Bevalt wel, maar moet voor het eerst echt wat aan huiswerk doen.
Anders kan ik het slecht bijbenen..

Want ben wat later in de opleiding begonnen.. :) 1 middag/avond opleiding..
Komt vast helemaal goed! ;)
 
Paar vriendinnen van mij doen ook Comm op FCJ, nou echt een lachertje hoor :D sorry.

@ Dartmaster187, :p moet je maar eens op FEM kijken. Genoeg leuke chicks ;). FEM is al zo uit zn voegen gegroeid dat er eigelijk uitbreiding moet komen. :X Nergens waar je relaxt kan werken. Ach moet niet zeuren ook, die 2 dagen in de week dat ik naar school ga :p

Ik merk er serieus niks van, maar heb inderdaad wel de verhalen gehoord dat de communicatie niet heel veel inhoud...

Overigens zitten de FCJ en FEM aan elkaar he dus die chicks lopen overal :D, het is echt niet normaal! Vind het wel prima :W
 
Studeer momenteel op HSZuyd in Heerlen.
Heb vrijdag gesprek met men mentor. Hopelijk komen we er dan uit, aangezien er nog opties zijn.

Maar ga zeer zeker naar de opendag 15nov. om te kijken wat deze opleiding (autotechniek HAN) allemaal te bieden heeft. :)
De fontys HTS in eindhoven heeft ook een automotive opleiding, onderdeel van wtb. Misschien ook eens de moeite om te gaan kijken?
 
Ik merk er serieus niks van, maar heb inderdaad wel de verhalen gehoord dat de communicatie niet heel veel inhoud...

Overigens zitten de FCJ en FEM aan elkaar he dus die chicks lopen overal :D, het is echt niet normaal! Vind het wel prima :W

Bij FCJ lopen dus echt wel 2x zoveel lekkere chicks 8)
 
Of jij niet :+ heb wel eens een kort rondje FEM gedaan maar heb het toch t idee dat er op t FCJ meer vrouwen lopen..

Lekker belangrijk ook overigens...het zijn er veel en ze zijn knap...:D:W
 
Back
Top