Welke opleiding ga je doen? #3

gvddd hier ben ik echt woest om:

Gedurende korte tijd heeft onder "course documents" abusievelijk een verkeerde voorlopige uitslaglijst gestaan. Door een vergissing was voor alle studenten bij opdracht II hetzelfde cijfer toegekend als bij opdracht I. Dit is inmiddels gecorrigeerd, met excuses. De uitslagen nu zijn nog steeds onder uitdrukkelijk voorbehoud

in eerste lijst had ik dus 60 punten en dacht dat ik m gehaald had. en nu staat er 54 :|
 
Tering dat is wel heel schraal. Heb het vorig jaar ook een keer meegemaakt dat een verkeerde uitslaglijst werd gepost op BB, voor mij veranderde er gelukkig toen niets.

Vandaag tentamen terug gehad strategic organizational management, een 5.6 :p Tot ziens cum laude maar toch tevereden omdat 26% het gehaald heeft. Misschien toch maar her pakken in december.
 
5,4 is ook het kutste cijfer dat je kunt halen. Staat wel in Sin-Online dat het altijd onder voorbehoud is, maar nog nooit zoiets meegemaakt in die 3,5 jaar op de EUR. Pas als het in OSIRIS staat is het definitief geloof ik.

Cum Laude moet je toch alles in 1x halen Nicolas? Voor mij is het trouwens ook geen streven ofzo. Mooie 7 gemiddeld is wel lekker. Bij ons zit aan scriptie ook bizarre eisen wil je cum laude halen (8+, wat in praktijk bijna ondoenlijk blijkt te zijn).
 
Afgelopen donderdag even naar school geweest om me aan te melden voor de opleiding beveiliger 2 :p

Ik was net op tijd, was de laatste week dat je je in kon schrijven voor de laatste klas..
Me klas begint op 1 december 2 weken fulltime school (ma t/m vrij van 9 tot 5) en dan heb moet ik al een examen doen, ik mag allebei de modules in 1 keer doen of alle 2 apart..
Daarna 13 weken "stage" lopen en portfolio in elkaar fixen.. dan weer 1 week opfrissing van de theorie praktijk examen en dan ik ben officieel een beveiliger :+
 
Cum Laude moet je toch alles in 1x halen Nicolas? Voor mij is het trouwens ook geen streven ofzo. Mooie 7 gemiddeld is wel lekker. Bij ons zit aan scriptie ook bizarre eisen wil je cum laude halen (8+, wat in praktijk bijna ondoenlijk blijkt te zijn).
Ik heb geen idee of dat ook een eis is voor cum laude, maar ik hoef me er niet meer druk om te maken iig. Omdat er op mijn opleiding meer volgens een amerikaans model wordt beoordeeld is het voor ons reëel om een 9 te halen.
'N vriendin van me had dat vorig jaar als eindbeoordeling voor d'r scriptie gehad terwijl zij echt niet hoogstaand had gepresteerd met d'r scriptie.
 
Ik heb geen idee of dat ook een eis is voor cum laude, maar ik hoef me er niet meer druk om te maken iig. Omdat er op mijn opleiding meer volgens een amerikaans model wordt beoordeeld is het voor ons reëel om een 9 te halen.
'N vriendin van me had dat vorig jaar als eindbeoordeling voor d'r scriptie gehad terwijl zij echt niet hoogstaand had gepresteerd met d'r scriptie.

Wat bedoel je met 'Amerikaans model' ?
 
Als je iets echt goed hebt gedaan krijg je ook echt een 10 maar als je het slecht doet krijg je ook echt een laag cijfer. Volgens Nederlandse normen is dat vrijwel onmogelijk, je krijgt hier altijd tussen een 4 en een 8.
 
Apart. Leuk argument voor de cijferlijst-check-door-werkgevers discussie...

Ik heb in mn master gemiddeld ook een 7 gehaald denk ik. Met mn scriptie ben ik wel lekker aan het knallen en dat wordt iets moois. De resultaten vd enquete pas met mn scriptiebegeleider besproken en die was wel verrast door de uitkomst.
 
welke opleidingen heb je bekeken ?

Ben uiteindelijk voor autotechniek gegaan :)
Een mooie 4 uurtjes daar gezeten :p en veel besproken met leraren, veel rond gekeken etc.

Vond het gebouw opzich minder dan mijn huidige school (HSZUYD), maja de opleiding is 10x boeiender haha. Word alleen jaar w8 omdat ik niet kan instromen + moet op kamers!

Arnhem leuke stad?

BTW was jij der toevallig ook dan?
 
Ben d'r denk k uit;

eerst:
Boekhoudkundig medewerker niveau 3. Duurt 2-3 jaar

Daarna;
Administrateur niveau 4. duurt 1 jaar (heb Boekhoudkundig medewerker niveau 3 nodig om die opleiding te kunnen gaan doen)

Daarna (mischien nog niet cker)
http://www.inholland.nl/Rotterdam/O...Accountancy+(Rotterdam+voltijd)/frontpage.htm

opleiding Accountancy HBO, 4 jaartjes

voor die 1e die ik dan moet gaat doen staat 2 tot 3 jaar.
Zal ik wel in 2 jaar kunnen doen, aangezien ik nu ook al 3 jaar MBO achter de rug heb die ik nu doe (Horti Technics & Management) waar ik dus ook veel vakken zoals nederlands, engels, MCK, wiskunde etc heb gehaald die je daar mischien ook moet doen maar ik dan kan laten vallen
 
gvddd hier ben ik echt woest om:

Gedurende korte tijd heeft onder "course documents" abusievelijk een verkeerde voorlopige uitslaglijst gestaan. Door een vergissing was voor alle studenten bij opdracht II hetzelfde cijfer toegekend als bij opdracht I. Dit is inmiddels gecorrigeerd, met excuses. De uitslagen nu zijn nog steeds onder uitdrukkelijk voorbehoud

in eerste lijst had ik dus 60 punten en dacht dat ik m gehaald had. en nu staat er 54 :|

sucks :p
Had eerst 6.4, en nu 6,3. Alsnog wel gehaald, dus mag niet klagen :)
 
tegen alle verwachting in mn wiskunde gehaald. ole
wat had jij joost?

heb geen wiskunde gedaan, dat heb ik in het vorige jaar al afgerond.
Hoe ben je op gang met die finance toetsen btw? Had vorige week na 2 toetsen al 10 punten staan dus lekker op gang. Vandaag denk ook wel weer 5 a 6 goed.
 
Nog finance doen morgen Hilly?
Heb zelf een 8,4 gehaald als deelcijfer. Tentamen komt ook wel goed denk. Woensdag statistiek, dat is een lastigere toets denk ik.
 
Back
Top