Wat voor werk doe je???

Originally posted by Hebo-47.6mm
Doe het dan wel goed,want die KPN helpdesk is echt waardeloos!!!!
Alhoewel,misschien is de adsl helpdesk wel wat beter.
Maar de gewone helpdesk(0900-0244) die is echt triest....

Mwoah het niveau is hier ook vrij laag, maar op 0244 is het echt supererg ja... Moest laatst een klant doorverbinden met de gewone klantenservice voor vaste telefonie, en ben voor de gein even mee gaan luisteren. Kon mn oren niet geloven hoe die klant behandeld werd, en wat voor onzin er allemaal uit de mond van die medewerker kwam.

Volgens mij doe ik het wel goed, werk er nu een maandje, en heb al te horen gekregen dat ik tot de beste van de lijn behoor. Ga binnenkort dan ook solliciteren voor de zgn. 2e lijn, de afdeling met de medewerkers met een stukkie meer kennis dus.

Originally posted by aerox terror
kick:P
ben nu callboy :P voor snt...
bel dus mensen op om ze een adviesgesprek aan te smeren...hallo met pasqual morais van de ING bank 8P
6,42 per uur:)
Waar werk je? Die helpdesk waar ik werk is ook van SNT, in Utrecht.
 
Doe momenteel niks, heb het doordeweeks veel te druk met studie en in het weekend heb ik ook altijd genoeg te doen... Moet binnenkort toch maar iets gaan zoeken voor op zaterdag ofzo want van die studiefinanciering kan ik niet echt leven :rolleyes:

Ben trouwens ook callcenteragent geweest :) bij SpaarSelect... heb ik 6 maanden gewerkt, totdat het failliet ging (de callcenters iig)... was wel relaxt werk, had een toffe manager die niet echt (echt niet) streng was (altijd eerder naar huis maar wel doorbetaald krijgen) en relaxte collega's waarvan een paar nu goede vrienden zijn... En het verdiende ook nog eens goed, 5,50 ofzo basisloon en daar bovenop kreeg je bonussen van 7 euro per afspraak die je boekte... en het kwam regelmatig voor dat je elk uur een afspraak had... ka-tjing $$$ :) Verder kreeg je echt de vaagste mensen aan de lijn, mooie herinneringen :) Oja en goed voor je communicatie-eigenschappen 8P
 
Ik werk @ becker logistiek...
Super lui baantje... krijg 5,25 pleuro per uur (netto) ben 17....en rijd dus 3 avondjes in de week op een karretje dat karretje rijden is koel beetje chicane's maken met pallet's en zo lijp mogelijk door de bochten...of op de lepels van andere douwen zodat ze "driften" wel oke baantje en altijd aangenaam temperatuur omdat er veel chocola en snoep ligt :D (Hoofdaanvoer red-band, droste,venco,sportlife) veel breuk dus :D
 
Originally posted by SanderB
Mwoah het niveau is hier ook vrij laag, maar op 0244 is het echt supererg ja... Moest laatst een klant doorverbinden met de gewone klantenservice voor vaste telefonie, en ben voor de gein even mee gaan luisteren. Kon mn oren niet geloven hoe die klant behandeld werd, en wat voor onzin er allemaal uit de mond van die medewerker kwam.

Volgens mij doe ik het wel goed, werk er nu een maandje, en heb al te horen gekregen dat ik tot de beste van de lijn behoor. Ga binnenkort dan ook solliciteren voor de zgn. 2e lijn, de afdeling met de medewerkers met een stukkie meer kennis dus.


Waar werk je? Die helpdesk waar ik werk is ook van SNT, in Utrecht.

Mja, ik heb zelf ook voor SNT gewerkt maar dan in Eindhoven voor Outbound CPS. Echt te erg. Zo erg dat ik maar besloot naar de concurrent te gaan. Die 0900-0244 verwijst regelmatig klanten naar ons toe terwijl zij het probleem moeten oplossen. Die klanten worden er helemaal gek van....
Second line is echt wel beter!!!Kun je tenminste echt problemen oplossen. Alleen onze second line zit in Groningen in een andere vestiging van Transcom. Dus dat zit er voor ons hier sowieso niet in.
 
Back
Top