Het grote wat doe jij voor werk?

Op mn volgend salaris ga ik ook de bonus incasseren ja, ongeveer 7% dit jaar. Vorig jaar was beter met iets van 9 á 10%, weet ik niet precies meer. Toen had ik een multiplier door mn beoordeling.

Op afgelopen salaris heb ik ook mn salaris verhoging van 2012 ontvangen, omdat de CAO 2012 pas dit jaar definitief is geworden is het nu met terugwerkende kracht verrekend (gaat ieder jaar zo...). Dat was dus ook wel lekker, ietsje minder dan een half maandsalaris netto erbij.

Mooie maanden zo :) ook nog een afscheidcadeautje van mn vorige manager á 200 Euro netto, totaal onverwacht :)

Waarschijnlijk hoort een bonussysteem bij je functie?

Bij ons kreeg iedereen een bonus, van kantine-juffrouw tot MT :)
 
Hier ook weer wat veranderingen, na 12 maanden bij The Telefoonhuis gewerkt te hebben ben ik sinds gisteren weg daar. Werkte daar 24 uur en sinds februari 16 uur bij een motorcrosszaak.

Aantal weken geleden ein-de-lijk de stap genomen en mezelf ingeschreven bij de kvk. Wilde ik al jaren maar wilde zo goed mogelijk voorbereid en met eigen geld starten (toch snel ca 5k aan software en computer). Ga in de reclame werken wat ik al jaren doe en ook tot voor kort op freelance basis voor een aantal bedrijven, maar nu eigen baas dus :) Voorlopig blijf ik 16 - 24 uur bij de motorcrosszaak werken en bouw ik het rustig allemaal op.

Ben benieuwd!
 
Goed bezig jullie. Lijkt me ook heerlijk om eigen baas te zijn. Alleen blijft het een risico en er moet toch brood op de plank liggen. Mocht is ooit nog is mijn baan verliezen en op dat moment niks kunnen vinden zou ik er ook nog wel is over nadenken. Voorlopig ben ik wel tevreden met de knaken en de sec. voorwaarden.
 
Back
Top