Mijn contract loopt af bij mijn huidige werkgever, en ben op zoek naar een vaste baan (werk nu variabel). Gelukkig heb ik een me nieuwe contract op laten nemen dat ik weg kan zodra ik een andere baan heb gevonden en me werkgever gaat me hier in bijstaan (groot netwerk). Dus hoop binnenkort al een nieuwe werkgever te hebben zodat ik ook eens bij een bank aan kan komen voor een hypotheek :+.
Dan zou ik er eerst maar voor zorgen dat je een vast contract krijgt, want op het moment is het echt slecht te doen om een hypotheek te krijgen. Iedereen om mij heen heeft problemen om een hypotheek te krijgen. Heb zelf een vast contract en mijn vriendin nog een 3 jarig contract (promotie traject). Eerst zag de bank 3 jaar als vast contract, maar dat hebben ze mooi terug gedraaid na het adviesgesprek. Verscherpte regels beweerde ze...
Ik ben ook intern aan solliciteren maar zonder master of ph.d is het bij mijn bedrijf toch knap lastig...
Vandaag te horen gekregen dat ik de enige interne kandidaat ben :W!
Moet nu wel een assessment gaan doen. Heeft iemand van jullie daar ervaringen mee?
Stelt 9 vd 10 keer geen klap voor....