Het grote wat doe jij voor werk?

Ik heb er niet eens naar gevraagd, kwam eigenlijk vanuit m'n werkgever omdat hij meer potentie in mij zag. Supertof natuurlijk:W
 
Nice, bedrijf waar ik nu al 7jaar voor werkt is overgenomen Door de neef van me oude baas. Daar kon ik het super me vinden, en we deden graag net dat beetje extra voor elkaar. Nu verwacht de nieuwe baas hetzelfde, alleen omgaan met mensen kan hij niet en werk sfeer is helemaal kapot gemaakt. Binnenkort vlieg ik hem echt aan, vind alleen zonde om nu na al die jaren weg te gaan uit mezelf.
 
Mijn contract loopt af bij mijn huidige werkgever, en ben op zoek naar een vaste baan (werk nu variabel). Gelukkig heb ik een me nieuwe contract op laten nemen dat ik weg kan zodra ik een andere baan heb gevonden en me werkgever gaat me hier in bijstaan (groot netwerk). Dus hoop binnenkort al een nieuwe werkgever te hebben zodat ik ook eens bij een bank aan kan komen voor een hypotheek :+.
 
Mijn contract loopt af bij mijn huidige werkgever, en ben op zoek naar een vaste baan (werk nu variabel). Gelukkig heb ik een me nieuwe contract op laten nemen dat ik weg kan zodra ik een andere baan heb gevonden en me werkgever gaat me hier in bijstaan (groot netwerk). Dus hoop binnenkort al een nieuwe werkgever te hebben zodat ik ook eens bij een bank aan kan komen voor een hypotheek :+.

Dan zou ik er eerst maar voor zorgen dat je een vast contract krijgt, want op het moment is het echt slecht te doen om een hypotheek te krijgen. Iedereen om mij heen heeft problemen om een hypotheek te krijgen. Heb zelf een vast contract en mijn vriendin nog een 3 jarig contract (promotie traject). Eerst zag de bank 3 jaar als vast contract, maar dat hebben ze mooi terug gedraaid na het adviesgesprek. Verscherpte regels beweerde ze...
 
Dan zou ik er eerst maar voor zorgen dat je een vast contract krijgt, want op het moment is het echt slecht te doen om een hypotheek te krijgen. Iedereen om mij heen heeft problemen om een hypotheek te krijgen. Heb zelf een vast contract en mijn vriendin nog een 3 jarig contract (promotie traject). Eerst zag de bank 3 jaar als vast contract, maar dat hebben ze mooi terug gedraaid na het adviesgesprek. Verscherpte regels beweerde ze...

Dat is ook het plan, ik verdien nu wel 2 jaar een redelijk vast salaris, maar ook daar zullen ze zeker geen hypotheek op verstrekken.
 
Als je geen vast contract hebt kunnen ze kijken naar je salaris van de afgelopen 3 jaar. Daar nemen ze dan het gemiddelde van. Als die voor je hypotheek toereikend genoeg is, is er geen probleem.
 
Klopt... Toen ik m'n huis kocht was ik toevallig van baan geswitcht (2008 ), en heb m'n hypotheek afgesloten met een jaarcontract waarbij ik pas een week door m'n proeftijd heen was :D Hoef je nu niet meer te proberen...
 
Altijd lekker! :) ( die bonus dan he ;) )Als het een beetje meezit ontvang ik einde van het jaar ook een leuke bonus.

Moet alleen "even" de begroting halen die ik zelf aardig optimistisch heb opgesteld. :+
 
Op mn volgend salaris ga ik ook de bonus incasseren ja, ongeveer 7% dit jaar. Vorig jaar was beter met iets van 9 á 10%, weet ik niet precies meer. Toen had ik een multiplier door mn beoordeling.

Op afgelopen salaris heb ik ook mn salaris verhoging van 2012 ontvangen, omdat de CAO 2012 pas dit jaar definitief is geworden is het nu met terugwerkende kracht verrekend (gaat ieder jaar zo...). Dat was dus ook wel lekker, ietsje minder dan een half maandsalaris netto erbij.

Mooie maanden zo :) ook nog een afscheidcadeautje van mn vorige manager á 200 Euro netto, totaal onverwacht :)
 
Stelt 9 vd 10 keer geen klap voor....

Er zijn zoveel verschillende assessments... Ik heb bij LTP een behoorlijk zware gehad (vond ik). Inclusief rollenspellen, iq testen en een gesprek met psycholoog.

Dus ik zou als ik jou was van te voren even goed informeren wat je te wachten staat zodat je je (evt) goed kunt voorbereiden.
 
Back
Top