Het "grote" wat doe jij in je tussenuren of pauze toppic

Honda NSR-II said:
Op de Fontys staat altijd Sof2 mp demo op de pc's dus dat word vrij vaak gespeelt als er behoefte is aan ontspanning of in pauzes :)

bij ons op school oo"k:)

deze tafel hebben wij @ school

aai.jpg
 
wij hebben ook precies die...alleen dan helemaal dood..vies glas...plaat met deuken waardoor die bal btje ze eige gangetje gaat
die dinge door het getuf stroef en geleun en gekloot krom.
glasplaat is helemaal vies...eneh...handvatten zijn dood...maja...mag de pret niet drukken :p
toch zijn we wel toe aan nieuwe
 
Wij gingen altijd naar de bakker, half stokbrood kopen en laten beleggen door de slager aan de overkant :p Of loempia's ownen op de markt :)
 
ik ga idd ook wel is naar supermarkt....stokbrood met ze 2jen
ieder een bakje kip sate en hoppa....scheppen maaar:p..gaat er wel lkkr in op een lang dagje
 
Op de mavo hadden we ook zon ding (long long ago) echt veel plezier aan gehad :) Babyfoot heet het trouwens in het Frans.. :p
Wat moet er tegenwoordig in eigenlijk? Vroeger wast een piek +ralf+
 
Die eurosoccers (foto) zijn dus achterlijk he, die zijn zo irritant. Daar speel ik dus echt niet op he.

Belangrijkste regels in België (niet-competitie)

Goal is goal, alles telt, ook middenveld, maar normaal nemen we die niet ivm fair play. Ook als we teveel spelers raken dan nemen we het niet (maar het telt dus wel in theorie). Dan gaat de bal dus in de hoek. Alles is 1 punt, 6-0 is trakteren, 11-1 is trakteren + onder tafel, maar dat gebeurt dus niet vaak. Tuurlijk niet draaien he. Winnen doe je met 2 punten verschil. Uitdagers betalen. Kant aan de "bak" begint.

Wij spelen op black diamonds en Jupiter 7stars. Normale prijs is 1 euro voor 11/15 ballen.

Competitieregels ken ek ook, maar die zijn nogal lang :p
 
wij noemen het een fifty..:D
en kan je toch de moeite nemen voor mij om competitie regels te vertellen...of weet je een site ofzo...
lijkt me toch wel is leuk om te wete
 
Wij hebben ook die tafelvoetbal tafel, alleen nooit de kans erop te spelen omdat onze lichtvoetige ingeburgerde mensen niet iemand een keertje laten spelen,

meestal kaart spelletje
of de ikea ownen :W 200 meter afstand.
Broodje mario ownen :W

thats it eigenlijk weinig tussen uren....
 
Back
Top