Het grote wat doe jij voor werk?

Ik heb stage gelopen in Kaapstad :) Kan je een buitenland stage sowieso aanraden, staat goed op je cv en je doet niet alleen qua studie, maar ook op persoonlijk vlak ervaring op (dat is mijn ervaring iig..)

En ik vond het echt fijn om ff een half jaar weg te zijn uit NL, gewoon even totaal iets anders doen :)
Vriend van mij heeft paar maanden in Curaçao gezeten. Dat was als ik hem moet geloven alleen maar drank, drugs en drank. Of het goed staat op je cv ligt denk ik dus ook veel aan de plaats/het land.
 
Ik heb stage gelopen in Kaapstad :) Kan je een buitenland stage sowieso aanraden, staat goed op je cv en je doet niet alleen qua studie, maar ook op persoonlijk vlak ervaring op (dat is mijn ervaring iig..)

En ik vond het echt fijn om ff een half jaar weg te zijn uit NL, gewoon even totaal iets anders doen :)

Volledig mee eens! Zit momenteel alweer 7 maanden in Toronto, Canada :)
 
Aangenomen als online marketeer bij een motorzaak :D

Ga daar 2 dagen in de week beginnen en daarnaast 3 dagen nog bij de Phonehouse. Als het allemaal loopt zoals het moet en ik meer thuis ben in het bedrijf gaan we richting fulltime en ga ik weg bij de Phonehouse.

Goede vooruitzichten!
 
Aangenomen als online marketeer bij een motorzaak :D

Ga daar 2 dagen in de week beginnen en daarnaast 3 dagen nog bij de Phonehouse. Als het allemaal loopt zoals het moet en ik meer thuis ben in het bedrijf gaan we richting fulltime en ga ik weg bij de Phonehouse.

Goede vooruitzichten!

Relax!

Maat van me werkt bij Typhone als online marketeer, valt dat niet onder Phonehouse?
 
Leeftijd: 25 jaar
Opleiding: MBO 1e Autotechnicus
Baan: Hoofd Systeembeheer
Bruto salaris : Ruim voldoende
Wat wil je uiteindelijk bereiken qua werk/functie?: Tot mijn 30e door blijven leren en nog meer verdiepen in Storage, Networking en Virtualisatie en liefst in combinatie met elkaar :). Bij het huidige bedrijf kan ik niet hoger in functie dan dat ik al ben, maar ik kan nog steeds doorleren.

Ook ben ik bezig met programmeurs om eventuele stukken van de productie omgevingen efficienter te maken. Kortom.. Nog genoeg uitdaging ondanks de functie cap.
 
Ja dat zijn een stelletje criminelen dat dat fysio pensioenfonds.
De verplichting dat je bij dat fonds moet lopen vind ik nog het meest schandalige
 
Hoop volgend jaar HBO commerciele economie af te ronden, werk nu parttime naast mijn studie. Het plan is om na het behalen van m'n diploma een jaartje nog voor een baas te werken en daarna iets voor mezelf beginnen. Kan het altijd super vinden met alle bazen die ik tot nu toe gehad heb, maar zie mezelf niet bepaald jaren lang voor een baas werken...

En mocht er dit jaar nog wat op m'n pad komen, dan wordt het plan vervroegd, zit gelukkig nergens aan vast:)
 
Ook ervaring mee?

Ik kan beter iedere maand €300,- apart zetten voor me pensioen :X.

Mijn vriendin is fysio , vandaar dat ik het weet.
Kon een meer dan een half jaar lang ca 600 storten , omdat haar vorige werkgever haar niet goed geinformeerd had over die graaierij.
ex-Collega van d'r kreeg ook ff een naheffing van 10.000 euro omdat die al jaren niet in hun pot stortte.

Het zijn net Maffia praktijken. Maar hopelijk komt er dit jaar een eind aan. Het kabinet heeft de intentie om de beroepsgerelateerde pensioenfonds verplichtingen af te schaffen
 
Hoop volgend jaar HBO commerciele economie af te ronden, werk nu parttime naast mijn studie. Het plan is om na het behalen van m'n diploma een jaartje nog voor een baas te werken en daarna iets voor mezelf beginnen. Kan het altijd super vinden met alle bazen die ik tot nu toe gehad heb, maar zie mezelf niet bepaald jaren lang voor een baas werken...

En mocht er dit jaar nog wat op m'n pad komen, dan wordt het plan vervroegd, zit gelukkig nergens aan vast:)
Iets voor jezelf beginnen, wat wil je precies gaan doen dan?
Vind dat altijd wel interessant, zou ook graag iets voor mezelf willen beginnen:)
 
Leeftijd: 23 jaar
Opleiding: MBO Marketing + communicatie & NIMA Sales A (B+C staan in de planning).
Baan: 1,5 jaar terug begonnen als comm. medewerker binnendienst en ben inmiddels (officieel over 3 maanden) doorgegroeid tot Productmanager.
Ik ben verantwoordelijk voor het complete verkooptraject van grondstoffen. (ook marketingstrategie, productontwikkeling, logistieke gedeelte, etc.)
Bruto salaris: Dik tevreden
Wat wil je uiteindelijk bereiken qua werk/functie?: Hoger salesmanagement, bij voorkeur in de technische branche.
 
Mijn vriendin is fysio , vandaar dat ik het weet.
Kon een meer dan een half jaar lang ca 600 storten , omdat haar vorige werkgever haar niet goed geinformeerd had over die graaierij.
ex-Collega van d'r kreeg ook ff een naheffing van 10.000 euro omdat die al jaren niet in hun pot stortte.

Het zijn net Maffia praktijken. Maar hopelijk komt er dit jaar een eind aan. Het kabinet heeft de intentie om de beroepsgerelateerde pensioenfonds verplichtingen af te schaffen

Oké. De voorlichting over het verplichte pensioenfonds binnen de fysiotherapie is echt minimaal, gelukkig had ik het zelf op tijd geregeld.
Vind het wel erg stom dat je er na jaren pas achter komt dat het verplicht is (je krijgt na 2/3 maanden officieel in dienst te zijn zelfs een brief van het pensioenfonds volgens mij).

Maar het blijft een drama met die verplichte pensioenen. Goed om te lezen dat het kabinet er mee bezig is.
 
Iets voor jezelf beginnen, wat wil je precies gaan doen dan?
Vind dat altijd wel interessant, zou ook graag iets voor mezelf willen beginnen:)

Ben ook wel benieuwd wat je met CE gaat beginnen voor jezelf?
Ben zelf een baan aan het zoeken, via vacaturesites vind ik alleen dingen waar ik voor in aanmerking zou kunnen komen op minimaal een uur rijden, moet er maar aan geloven denk ik. Wilde vroeger ook voor mezelf beginnen, maar waar begin je.. Ben nu dus afgestudeerd als product ontwerper, heb een propedeuse commerciele economie en spreek en schrijf Engels zo goed als vloeiend, in principe een goede combo dacht ik. Heb soms wel is ideetjes, maar niet potentieel genoeg om echt te starten plus dat ik eigenlijk gewoon zekerheid nodig heb qua financieel ivm huis kopen binnen laat zeggen twee jaar. Als ik voor mezelf wil beginnen, en dus echt puur ga doen wat ik leuk vind, zou ik luxe willen ontwerpen. Als ik rondvraag bij mede-ontwerpers blijkt dat bijna niemand die passie heeft.
 
Last edited:
Promotie gemaakt!

Buiten het "vormgeven" van de uitstraling van het bedrijf, nu ook (deels) de planning in handen gekregen! Dit wil zeggen, zorgen dat al onze producten op voorraad zijn, zorg dragen over het aansturen van het personeel in de loods en zorgen dat dit op tijd op plaats van bestemming komt. Vooralsnog alleen de "oliehandel", brandstoffen doet een collega. Prima uitdaging! Werkdruk ligt wel een stuk hoger nu en 38 uur per week word eerder 50 uur per week.

En dat alles zonder "papiertjes":#
 
Back
Top