Las het ff terug en kan ook neerbuigend overkomen maar dat is niet het geval. Het is dat ik mezelf ken en echt uitdaging nodig heb anders ben ik ergens heel snel klaar mee wat ook weer zonde is.
Helemaal niets, uitkering misschien?
Sorry hoor, maar dan ben je hartstikke gek. :X Ik rij 2x 20 minuten en dat vind ik meer dan genoeg.
Kijk net op google maps, en zonder file sta ik zelfs in 1 uur en 50 minuten in Amsterdam, 190 km.
Ben inmiddels al weer 33 , net als Bart. Zit dit jaar al 11 jaar bij dezelfde baas. Ben sinds een maandje of 3 Teamleader IT Benelux. Qua salaris ga ik dit jaar over de 2x modaal grens heen. En dat zonder HBO/WO
Techniek mag je best romantiseren in de regio Eindhoven... Ik ben de afgelopen maanden gewoon via de receptie van m'n werk benaderd door W&S, of dat ze je s'morgens om 7:30 prive opbellen voor een functie... Op m'n LinkedIn is de eerste regel bij Experience: NOT interested in job opportunities & job offers. In regio Eindhoven zoeken ze zich suf naar constructeurs. Vat het overigens helemaal niet als een compliment op, verreweg de meeste mensen van W&S kennen me niet, en willen gewoon banen schuiven.
Resume voor Martin; techniek is echt wel zooo fantastisch, alleen niet vanuit het perspectief van een recruiter, in een halflege vijver van mensen die allemaal niet willen verkassen vanwege baanzekerheid
Ik zit nu sinds September ook bij ASML, heb het er prima naar mijn zin. Ben blij dat ik de stap van autotechniek naar ASML gemaakt heb.
Heeft er hier iemand toevallig ervaring met stages in het buitenland (Curacao oid)?