Het grote "wat doe jij met Queensday" topic

koppijn van vanacht :+

vandaag terassen, morgen Dauwpop dus lekker hengsten en bieren.

Vrijdag weer lekker van 9-9 werken :7
 
doe je goed tommie, je gesloopte cilinder terugverdienen :D

ik ga vandaag schuren, schuren en nog eens schuren :X Mijn busje moet gespoten worden dus dat wordt nog een heel karwei :+
 
Zometeen naar Eindhoven, Royal Dance Event. Maar ben bang dat het met bakken uit de hemel komt zometeen. Dus ik begin steeds minder zin te krijgen om weg te gaan...
 
lol in Leiden ofniet? Ik moet vrijdag/zaterdag/zondag voor economie :D

Ja in leiden inderdaad, best leerzaam:p Had me ingeschreven maar kwam er vorige week pas achter dat het vandaag koninginnedag was.. :+

Dit jaar geen koninginnedag gevierd dus, was sowieso het eerste jaar dat ik in nederland ben tijdens koninginnedag dus 1 keertje minder maakt ook niet uit.
 
voor mij ook de eerste queensday in nederland:p
Normaal gesproken stond ik lekker op de piste in val thorens:p
Maar ik heb prima uitgeslapen en ben vanavond maar in Tilburg wezen stappen:) was zekers gezellig bij Xfm op het plein, daarna nog even naar de 3 gezusters geweest:) Dikke prima heur.
Over een uurtje in de auto stappen richting Spa-francorchamps voor wat stage6 cup trainings uurtjes!:D:p








Trippend op Red Bull8P
 
Rembrandsplein/Thorbeckeplein vanaf uurtje of 12 tot 128P, nog ff lokale kroeg in geweest maar die ging (gelukkig:+) om 1 uur dicht:p
 
Om 12 uur naar Ehv gegaan, toen om 8 uur terug naar Boxtel gegaan. Lokale kroeg aangedaan, maar om 11 uur had ik het wel weer gezien 8P.
 
Back
Top