Nee dit is standaard voor een k-pipedeze haha.
Nu ff wachten op een nieuwe krukas e.d hahaNee dit is standaard voor een k-pipe
Valt wel mee, de omgebouwde 50cc hokken zijn vaak rot maar origineel 180cc zijn vaak in goede staat hoorDe Runners zijn sowiezo erg duur en vele zijn ook helemaal versleutelt.
Vele zien het echt als investering
Snelle Jelle, zo te zien...!!!Gezelschap voor de AKR en Vespa LX
Momenteel gaat ie nog niet zo snel. Ding had 10 jaar in een garage stil gestaan onder een deken. Maar inmiddels klinkt ie als muziek in mn oren. Enkel is er 1 van de 2 radiateurs lek dus dat moet nog worden opgelost en nog ff andere bandjes deze zijn zo te zien wel op. Hele profiel is zelfs al wegSnelle Jelle, zo te zien...!!!
Ja maar dan heb je het wel over de echt ghetto jaMomenteel gaat ie nog niet zo snel. Ding had 10 jaar in een garage stil gestaan onder een deken. Maar inmiddels klinkt ie als muziek in mn oren. Enkel is er 1 van de 2 radiateurs lek dus dat moet nog worden opgelost en nog ff andere bandjes deze zijn zo te zien wel op. Hele profiel is zelfs al weg
Trouwens dat het mij als muziek in de oren klinkt is blijkbaar niet zo bij de buren doet qua decibels niks onder voor de Bierkoerier, volgens de professionele azijnzeikers hier in de ghetto
Een HPI ontsteking voor mn 77cc stage 6 BR derbiHier kan je posten wat je vandaag of iets eerder voor je scooter hobby / scooter gebruik gekocht hebt.
VarioHier kan je posten wat je vandaag of iets eerder voor je scooter hobby / scooter gebruik gekocht hebt.
Jij hebt niet toevallig een ontsteking liggen voor LC 180? M’n runner doet weer stoer, heeft ineens pops and bangsHeb een echte SM 06 Uitlaat gekocht , en die Klote DDL 55 Slag uitlaat verkocht ... vond het een uitlaat die veel herrie maakte die DDL 55 slag .
De buurt kon die uitlaat niet waarderen ... ( ik ook niet ).
Hoi Twinky,Deze 6 baans torquedriver van Mezoly voor Minarelli hori 33 mm ( die hetzelfde is als de Motoforce torquedriver ) voor 40 Euros.
Ze zeggen dat het 2 mogelijkheden heeft maar dat zijn er 3 aangezien er maar 2 spietjes in vallen,
standaard krom - iets lichter krom - en rechte spiebanen. De montage ging netjes op mijn 2de scooter maar nog niet geprobeerd mee te rijden .
Voor die 40 Euro een nette prijs en met 3 afstel mogelijkheden niet verkeerd.
View attachment 74384
Goede vraag, ik heb ze er allebei op gemonteerd zonder eigenlijk te kijken,Hoi Twinky,
Als ik de afbeeldingen op Kparts bekijk wordt deze geleverd met een dikke en dunne o-ring. Hoe heb jij het gemonteerd?