Wat heb je gekocht voor je scooter topic.

Attachments

• 132495D3-63A3-4165-A896-37A56FA981CB.jpeg
    132495D3-63A3-4165-A896-37A56FA981CB.jpeg
    328.7 KB · Views: 28
  • 8BB5CDE2-D660-4732-904A-26BCFF0CC2F9.jpeg
    8BB5CDE2-D660-4732-904A-26BCFF0CC2F9.jpeg
    262.7 KB · Views: 20
  • 58849A28-FEC6-4066-8BF9-C704880D77A4.jpeg
    58849A28-FEC6-4066-8BF9-C704880D77A4.jpeg
    176.3 KB · Views: 20
  • IMG_5264.jpeg
    IMG_5264.jpeg
    170.1 KB · Views: 20
  • IMG_5265.jpeg
    IMG_5265.jpeg
    197.7 KB · Views: 26
Deze draadloze compacte luchtpomp van de Ali ,
compact genoeg om in een buddysit mee te nemen tijdens een rit voor de zekerheid.
Er word gezegd dat het een 120 watt is maar dat lijkt me sterk als ik met een 10 watt oplader dit ding in 4 uur tijd compleet opgeladen kreeg,
nog steeds handig om 2 banden maximaal op te pompen denk ik.
1 band getest en er stonden nog 2 streepjes. Hij is niet stil moet ik zeggen maar logisch natuurlijk. Hij doet het in ieder geval :)

ali air.png

Vandaag 2 nieuwe Michelin banden onder de Lucky 7... wereld van verschil , en gelijk nieuwe Remblokken achter ... die moeten nog ff inslijten .
Alles gelijk ff netjes schoon gemaakt , alles in het Kopervet gezet voor deze Critische Man .
Alleen nog te doen : Grotere Remschijf voor met andere rode Remklauw ,, links en rechts een Zwart Remhandel , nieuw Zadeldek , sommige boutjes polijsten en zilver maken , dan is die echt af / Klaar .

Last edited:
Snelle Jelle, zo te zien...!!!
Momenteel gaat ie nog niet zo snel. Ding had 10 jaar in een garage stil gestaan onder een deken. Maar inmiddels klinkt ie als muziek in mn oren. Enkel is er 1 van de 2 radiateurs lek dus dat moet nog worden opgelost en nog ff andere bandjes deze zijn zo te zien wel op. Hele profiel is zelfs al weg

Trouwens dat het mij als muziek in de oren klinkt is blijkbaar niet zo bij de buren doet qua decibels niks onder voor de Bierkoerier, volgens de professionele azijnzeikers hier in de ghetto

Momenteel gaat ie nog niet zo snel. Ding had 10 jaar in een garage stil gestaan onder een deken. Maar inmiddels klinkt ie als muziek in mn oren. Enkel is er 1 van de 2 radiateurs lek dus dat moet nog worden opgelost en nog ff andere bandjes deze zijn zo te zien wel op. Hele profiel is zelfs al weg

Trouwens dat het mij als muziek in de oren klinkt is blijkbaar niet zo bij de buren doet qua decibels niks onder voor de Bierkoerier, volgens de professionele azijnzeikers hier in de ghetto
Ja maar dan heb je het wel over de echt ghetto ja :)

Laatste tweewielergerelateerde aankoop was een startmotor van 30 euro (aliexpress) voor een Bandit 600. Tweedehands kost zo'n ding 80 euro op de motorsloop, nieuw onbetaalbaar.

De scooters krijgen hoogstens een trap tegen de banden, al moet ik tzt wel de olie van de SH300 verversen. Maar ach, dat is een Honda dus die gaat toch niet stuk.

Heb een echte SM 06 Uitlaat gekocht , en die Klote DDL 55 Slag uitlaat verkocht ... vond het een uitlaat die veel herrie maakte die DDL 55 slag .
De buurt kon die uitlaat niet waarderen ... ( ik ook niet ).
Jij hebt niet toevallig een ontsteking liggen voor LC 180? M’n runner doet weer stoer, heeft ineens pops and bangs

Helaas .. heb niet voor je liggen
Post automatically merged:

Ik kan een Ontsteking voor je regelen , Stator met Rode Pick Up ... is voor LC ... ik stuur je een Pm .

Last edited:
Deze 6 baans torquedriver van Mezoly voor Minarelli hori 33 mm ( die hetzelfde is als de Motoforce torquedriver ) voor 40 Euros.
Ze zeggen dat het 2 mogelijkheden heeft maar dat zijn er 3 aangezien er maar 2 spietjes in vallen,
standaard krom - iets lichter krom - en rechte spiebanen. De montage ging netjes op mijn 2de scooter maar nog niet geprobeerd mee te rijden .
Voor die 40 Euro een nette prijs en met 3 afstel mogelijkheden niet verkeerd.
View attachment 74384
Hoi Twinky,

Als ik de afbeeldingen op Kparts bekijk wordt deze geleverd met een dikke en dunne o-ring. Hoe heb jij het gemonteerd?

Last edited:
Back