Het grote "Wat heb je voor kerst gekregen?" topic

Ben

Retired
Nou , vertel , ik trap af ..

Ik heb aftershave gehad van AXE Africa een Medion LCD scherm @ 17" en een wollen strepen vest met binnenvoering. :W

Niet veel erg veel maar k ben iig erg tevreden. Daar gaat het om. :)
 
Advertisement - register to remove this

ik heb nix gekreKen, maar wel gekreGen.. :+
geurtje naar keuze (moet dus nog uitkiezen, tips?) AAA batterijtjes, retro poster, kneedgum+gwone gum en nog wat zooi :p
 
- BIG TW Steel horloge (50mm)
- HP Printer
- Mega grote prof. poker koffer 500 fiches (7 a 8kg, loop je krom van).
- 2 tanktops.

I'm very happy ... :W
 
Lacoste luchtje (groene verpakking)
Trui naar keuze
Portemonnee

En een kaart van mn ouders erbij die ik eigenlijk het tofste vind :)
 
aardig dure zooi zie ik er tussen...

ik heb het gehouden bij dvd's stuk of 10 en 2 t-shirts en een trui...

leukste was een dvd waar ik het erover had met me ma, dik half jaar terug, op zo'n moment weet je toch wel dat je moeder ook echt naar je luistert.
 
Ik heb een Pda Gekregen (DRAAGBAARE COMPUTER DUS:p), met daarop al geinstalleerd, TOM TOM.
Met Compleete Set voor in de auto. Ophang spul voor de pda aan het raam, oplader via Sigarette aansteker, 2 gig Extra geheugen kaartje en nog wat spul

En van mijn vriedin een Setje Relatie ringen :p 1tje voor haar 1 voor mezelf. en weer stuk of 10 nieuwe geurtjes :D

17122006699.jpg

17122006698.jpg
 
ik heb nix gekreKen, maar wel gekreGen.. :+
geurtje naar keuze (moet dus nog uitkiezen, tips?) AAA batterijtjes, retro poster, kneedgum+gwone gum en nog wat zooi :p

heb cker tip voor je

Calvin Klein One, Armani Black code, of die nieuwste van armani,
zeker 3 fijne geurtjes :) of Hugo Boss Energise :)
 
Een fietshelm, jaja. Zirh (face cleaner), tegoedbon van de ICI Paris met wat testluchtjes enzo, batterijen en een stuk van mn net gekochte snowboard. En natuurlijk lekker gegeten.

Oja ik heb ook nog een bioscoopbon gekregen. :)
 
Last edited:
Wielrennen misschien?

Maar ik heb 5 dvds gekregen en kreeg nog iets, alleen dat was nog een verrassing.

En ik heb heerlijk gegeten!
 
Back
Top