Wat heb je gekocht voor je scooter topic.

eurokit

Broem Broem Pff Pff
Hier kan je posten wat je vandaag of iets eerder voor je scooter hobby / scooter gebruik gekocht hebt.

• Like
Reactions: Bas
Advertisement - register to remove this

MaikelB

Reageert niet op PM's
*Smokey laag windscherm
*Andere CDI
*Nieuwe koppeling
*Nieuwe variateur

In tijdbestek van 2 weken. Kosten rond de €300 (excl. olie, transmissie-olie, bougie, stickers, 11-M7 bouten, nieuwe buddyseatrubbers, varioblokkeersleutel, koppelingblokkeersleutel, gashendel, variorollen, v-snaar, starterkransje, remblokjes)

Inclusief alles €400. Alles Zomer/5000km proof (hopelijk!)

eurokit

Broem Broem Pff Pff
Sito plus uitlaat 713 (new fly)
Michellin City grip 2 voor achter (new fly)
Hitte schild vespa origineel (new fly)
vertandings olie (new fly)

En een tecnigas silent pro 4t (kisbee)

V-Snaar Naraku (vivacity)
Variateur geleiders Polini Polini Variateurs (als reserve, voor originele vario)
Brandstofpomp Aprilia, Derbi, Gilera, Piaggio & Vespa origineel (new fly, voor reserve)
New fly stond al een tijdje stil dus mogelijk dat de benzine pomp vast zit (dus toch maar iets op reserve houden mocht het toch zo zijn)

Floris van bommelstijn

Boris the blade
Ik heb een hele mooie toeter gekocht voor op mijn scooter...
Met dubbele luchthoorn wel te verstaan, oude claxon was stuk dus heb ik deze maar gekocht.
Ga er vanuit dat ik nu beter hoorbaar ben op sommige stukken asfalt met een hoop verkeer.

Zoiets als uit de link: https://www.toetershop.nl/standaard-toeters-claxons/FIAMM-dubbele-luchthoorn-set

Ik kocht de toeter van een collega waar ook nog een extra relais bij zat, alles in verpakking voor 10,00 Euro.
Kon alles echter maar net kwijt achter de kappen van m'n Neo's, maar het is uiteindelijk gelukt en werkt prima!
112 DB gereed voor de maandagochtend... :grinning:, mits het niet gaat regenen.

En ik heb het spulletje binnen gehad uit dit topic: https://scooterforum.net/threads/zwakke-vonk.211272/#post-3527890

Werkt zoals het behoort te doen, ook maar 10,00 Euro.
@ broeder Hap, thnx nogmaals voor de link!

• Like
Reactions: Hap
Advertisement - register to remove this