Wat heb je gekocht voor je scooter topic.

Euh... @vandeweg en ik aardig wat...
Aantal universele gaskabels , en Nippels
Krukas Keerringen
Benzine slang klemtang
Messing Bougie borstel ( Nee niet gebruiken bij Iridium )
2 x NGK Racing kabel en dop
HPI Binnen Rotor kompleet set
2 x Piaggio Boutjes Set
en nog wat dingen die ik FF niet weet .
Was een aardig lijstje .
Wij houden van Voorraad , zodat we niet mis grijpen .
 
Rij ik ook mee , zowel voor als achter , remt zeer goed , nadeel is je schijf slijt sneller . (maar dat maakt mij niet uit .)
Ik heb ze net even getest na montage en dit remt inderdaad een stuk directer,
op een manier dat ik er echt aan moet gaan wennen.
De vorige , waar ik het merk van ben vergeten waren na amper 1500 km al aan vervanging toe .
Dus gelijk maar deze aangeschaft als verbetering van de vorige remblokjes die ook goed remde maar deze van Malossi zijn duidelijk beter .
 
Deze handige verrijdbare ligmat die met 1 borgpin te verstellen is naar een stoel voor 15 euro in de weekactie bij de Action.
Voor die 15 kon ik hem niet laten liggen en de krat kan naar het statiegeld.
Ze verkopen nu ook weegschaaltjes voor 3 euro die tot een honderste gram wegen, handig voor rolletjes wegen.

Foto 1 : Veel beter dan een kratje en ongeveer even hoog , zit ook wat zachter.
Foto 2 als ligmata.pngaa.png
 
Last edited:
Dat noemen ze prioriteiten stellen. Sleutelen hoort een biertje bij haha. Ook niet te veel want anders blijf je aan het sleutelen :tearsofjoy:
Het probleem bij mij is dat ik nogal van een Grand prestige houd (Hertogjan 10%)
Dus dan niet raar opkijken als mijn uitlaat aan mijn gashendel zit :sweatsmile::sweatsmile::tearsofjoy::tearsofjoy:
 
Het probleem bij mij is dat ik nogal van een Grand prestige houd (Hertogjan 10%)
Dus dan niet raar opkijken als mijn uitlaat aan mijn gashendel zit :sweatsmile::sweatsmile::tearsofjoy::tearsofjoy:
welkom bij de HertogJan club haha.Mag graag de speciaal bieren hebben. Ben ook Geabonneerd op de proef tuin haha
 
Die 180 M08 hou ik zelf , ivm dat er steeds meer Aanhoudingen zijn door Politie ivm veel Zippie`s met 172 Blok er onder , of zwaar Opgefokt zijn .
Ben er Klaar mee ... als ze nu mij staande houden ... Wat is het Probleem Agent ?? kunnen mij niets maken .
Die Lucky 7 A1 kenteken 172 CC mag weg / is te koop , maar mag weg voor minimaal 5 K , ding is is nieuw staat / Vers .
 
Die 180 M08 hou ik zelf , ivm dat er steeds meer Aanhoudingen zijn door Politie ivm veel Zippie`s met 172 Blok er onder , of zwaar Opgefokt zijn .
Ben er Klaar mee ... als ze nu mij staande houden ... Wat is het Probleem Agent ?? kunnen mij niets maken .
Die Lucky 7 A1 kenteken 172 CC mag weg / is te koop , maar mag weg voor minimaal 5 K , ding is is nieuw staat / Vers .
Snap ik wel man, heb zelf ook 180 mo8 maar die blijft nog lekker lang staan. Krengen worden alleen maar duurder
 
Back
Top