D8 dat je gaat : "'Tunen" dan mag die sproeier niet ontbreken .Waar te bestellen? Niet dat ik er iets aan heb.
Was dat maar waar voor 45 cent, dan had ik de muren er ook mee bedekt.Yoga, fitness en dan gebruiken in de werkplaats.. Als dat maar goed gaat.
Brandveiligheid 0,0 en dat voor 0,45 cent.. Typisch China.
Thnx voor de tip, ik had ze net opgezocht en idd bijna even duur.Die tegels kun je evengoed in de Acti0n halen voor een paar eu.
Ik kom die Vespa wel halen ... jij doet er toch nix mee.Niet perse voor m'n scooter gekocht, maar deze Vespa heb ik voor bizar weinig over genomen.
Ging er voor dat bedrag vanuit dat ie niet zou lopen en eigenlijk gekocht als decoratie. Decoratie.voor 10min en het beestje loopt als een zonnetje
Met een stuk slang pas maken op de turbo vanje werkbus, ben je zo thuis na een werkdagNu kan ik ook eens echt Blazen ....
Voor oa droogblazen van Scooter na het wassen , of uitblazen van werkplaats en weet ik veel nog meer .
Verkopen mag denk ik ook niet van mn zoontjeMooie vespa, die zou ik zelf nooit meer weg doen en bewaren.
Achter je Runner hangen ga je misschien nog harder met zo'n extra aandrijvingNu kan ik ook eens echt Blazen ....
Voor oa droogblazen van Scooter na het wassen , of uitblazen van werkplaats en weet ik veel nog meer .
Ik denk dat dat laatste lastig voor die gek wordLekker houden Man ! zie het als een investering , moet je kijken wat dat ding over 10 jaar waard is .
( mits je dat ding zelf niet plat gereden heb ) ..