Wat voor baan heb jij?

Status
Not open for further replies.
vakkenvuller en bladenbezorger:W

en vanaf september student MBO(mts) Werktuigbouwkunde @ ROC Van Twente:D:D
 
Ik heb dit jaar mijn havo na 7 jaar Havo eindelijk gehaald :D, en ik ga volgend jaar starten op het TMO in Doorn +ralf+ , en ik doe vakantie/stage werk in een kleding zaak :D :+
 
3 jaar oid Vakkenvuller geweest

Volg nu opleiding Elektrotechniek en ben dus tijdens de zomer als vakantie baantje Elektromonteur
 
evo70@nitro said:
ben een IBO opleiding bezig als monteur luchtkanalen(afzuigingen,verluchtingen etc..)


:)


oi



ik WAS ook luchtkanalen monteur je kent bedrijf vast wel brema air te maastricht en in september leerling automonteur en hoop daarna door te stromen na autoschadehersteller:)
 
Kweker, fietsenmaker, autodealer, zo nu en dan op evenementen van Fiat wat dingen doen en C1000....waar ik nog steeds zit, 3jaar inmiddels +ralf+

In september maar weer is beginnen aan een opleiding. Wordt hoogstwaarschijnlijk Reclame-, Marketing- en Communicatie manager.
 
.::manus::. said:
ik WAS ook luchtkanalen monteur je kent bedrijf vast wel brema air te maastricht en in september leerling automonteur en hoop daarna door te stromen na autoschadehersteller:)
hehe mja,is niet het netste werk,maar verdient wel fucking goed:X:)
 
evo70@nitro said:
hehe mja,is niet het netste werk,maar verdient wel fucking goed:X:)


het is kut werk opzich :X
als je in een ziekenhuis of zo moet werken renovatie is best wel link werken met die gevaarlijke stoffen in de afzuigkanalen
 
Ik ben vrachtwagenchauffeur/verhuizer ik werk dus bij een verhuisbedrijf:p
Blijft een leuk gezicht: het gezicht van klanten als er een jongen van net 1m70 uit een vrachtwagen stapt8)
 
.::manus::. said:
het is kut werk opzich :X
als je in een ziekenhuis of zo moet werken renovatie is best wel link werken met die gevaarlijke stoffen in de afzuigkanalen
alleen gaten in muren maken vind ik kots werk:X
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top