Wat voor werk doe je???

Ik werk in Zandvoort op de boulevard (het strandcafe). Mijn scoot staat midden op de boulevard (setup is toch niet boeiend op dit moment) rood-zwarte aerox met zadelhoes e.d.
 
Ben nu al bijna 2 jaar auto monteur bij Chrysler jeep dordrecht. Zit ook nog op school. verdiend leuk vind ik zelf. Ben er gekomen via stage.. misschien volgend jaar bij een auto tuning bedrijf.. :)
 
Development engineer
Folan AB
Zweden

Hier worden viertakt v-twin motoren gemaakt voor o.a. motorfietsen, waterpompen, sneeuwscooters en buggies. En ik houd mij voornamelijk bezig met de ontwikkeling daarvan. Veel verzinnen / tekenen / maken / testen (hebben een eigen statische testbank).

En er staan hier leuke machines om bromfietsmotortjes een beetje op te voeren:)
 
ik werk achter de bar bij een sportschool, het verdiend lekker en je hoeft ook nog is niet zo veel te doen, af en toe wat water of wat drinken voor de mensen pakken en dat is het dan wel weer:P maja verdient wel lekker makkelijk;):W
 
Ik werk sinds een paar weken bij de
belcompany_logo.gif
in Amsterdam
 
Originally posted by mendophir
waar fix je zoiets?! hoe vet 8)

Ik was met een maat van me met de trein naar eindhoven, toen ik terugkwam zat er om me fiets een papiertje ge-niet, ik zal het wel is zoeken.

Daar stond wat info op, ook van een website ofzo.

-edit- morgen in ieder geval even bellen, want kon alleen doordeweeks, en ik vond het vrijdag tegen 6 pas op me fiets :|.
Hopelijk nog plek...
 
Originally posted by Jossi
Werk nu bij Mevo houtbewerking, full time tot half januari. Dan begin ik bij de Luchtmobiele Brigade :)

;) 2e zin is mooi jossi ;)
zit nu nog @ snt en @ dominos...alstgoed is over ruim een jaar Korps mariniers :#
 
ben wederom pizzakoeriert, deze keer @ sphinx in putten :)
nog veel relaxter dan vorige keer, altijd gratis vreten :W :W nooit betalen als je ff doordeweeks wat komt ete of besteld, biertjes ook gratis, opperbaan.
werken ook 3 oppermooie dames achter de bar :love:
en het verdiend ook nog eens relaxed, 4,50 per uur ex fooi.
 
Stage bij de AVR-Chemie als operator voor een half jaartje. Wel vet relax vind ik zelf, veel beter dan school :P

Wel jammer is dat ik continu loop, dus ook in het weekeind soms, maja verder heb ik het hier wel naar me zin.
 
Back
Top