This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat doen jullie voor de kost

Status
Not open for further replies.
Ik doe MBO, oftewel 4 dagen werken en 1 dag school.

al werk ik meestal zaterdags ook

als autotechnicus
 
^^ Same here...

Alleen dan eerste autotechnicus en ben werkzaam in een kampeer auto bedrijf (volgend jaar hier ook een opleiding voor volgen)

En werk op zaterdag bij een tuinbedrijf (alleen steen+hout)

En op zondag beunen @ werk:+
 
mishcien iets heel anders maar wel heel leuk.

ben profesioneel kitesurfer ,
reis heel de wereld rond en kan er prima van leven( door middel van sponzoren)

en ben er eigelijk full time mee bezig.


greets

youri
 
Ondernemen icm een CE deeltijd studie

Wat doe je dan precies?
Ben van plan om binnenkort ook wat op te starten

Verder doe ik op het moment buiten mijn studie helemaal niets.
Heb van mijn 13de tot mijn 21ste gewerkt en vind het nu wel best eigenlijk.
Vrije zaterdag zijn toch wel erg relaxt.

Af en toe een scootertje kopen en weer doorverkopen, loont ook heel aardig. Al is tegenwoordig de markt wel overspoeld met aanbieders, goed voor de kopers slecht voor de verkopers.

Tijd terug ging een Malossi ontsteking zonder problemen voor 250 euro weg, nu nog niet eens voor 150 euro..
 
Ben mig/mag lasser, foto werk gedoe. Verdient meer dan prima moet ik zeggen , ook elk half jaar wel een leuke bonus etz. Fulltime baan trouwens. Mischien nog veder met het pijpfiter gedoe, want dat wil de baas! (ben er al begonnen, maar ben er toen mee gestopt)
 
Autospuiter bij een Kia dealer in sliedrecht.
Tevens doe ik daar af-en opbouw van auto's en plaatwerken leer ik nu gewoon erbij.

Zit in het laatste jaar van de opleiding voor 1e autospuiter wat ik 1 middag en avond in de week doe
 
Parttime mederwerker bij Karwei Hoogvliet al 1,5 jaar
Alleen ben ik opzoek naar nieuw leuk werk omdat ik toch wel wat meer wil gaan verdienen want vind dit wel een beetje weinig maar goed. Het is er altijd leuk en gezellig :W

Kwa opleiding doe ik Grafisch Vormgeven (1e jaar) op het GLR
 
14 jaar, krantenwijk voor 2 maanden.
15 jaar, zomervakantie gewerkt bij lekker van der laan dekker (groot magazijn, lopende band... rot werk)
16 jaar, toch weer werken bij lekker van der laan dekker moest toch wat.
17 jaar, Domino's Pizza Apeldoorn 8 maanden lang ongeveer, leuk verdiend... Werkte buiten zowel binnen dus,
Momenteel werkloos
 
Ben nu fulltime aan het werk als machine operator bij hellema. Echt relaxed werk.

Je hebt een lijnchef die houd de hele lijn in de gaten, van oven tot expeditie.
Dan heb je een overall machineman, die houd de complete inpaklijn in de gaten en zorgt dat de machines goed draaien en blijven draaien en doen ombouwen etc.. Dan heb je machineman per machine, die zorgt dat de juiste wikkel etc erop komt met datum etc.

En dan heb je nog de gewone uitzendkrachten die aan de lijn staan en inpakken etc.


Ik ben dus overall machineman, mooi wat omlopen, boel in de gaten houden en mensen aan het werk houden, zorgen dat ze goed hun werk doen. af en toe lekker ombouwen van de machines en problemen oplossen/


3min fietsen en het verdient lekker!


Wil volgend jaar een deeltijdopleiding erbij doen.. wat weet ik echter nog niet...
 
Status
Not open for further replies.