Wat doen jullie voor de kost

Status
Not open for further replies.
Hoewel je 3 maanden proeftijd ook niet kan maken imo... Een maand is gemeengoed, weet eigenlijk niet of zoiets in een CAO wordt vastgelegd...
 
Vraagje:

Werk nu als bijbaantje in de horeca, dit doe ik al een 4tal jaar bij dezelfde werkgever. In die 4 jaar heb ik al behoorlijk wat vakantieuren opgebouwd, die te zien zijn op mijn loonstrookje elke maand.

Wanneer ik stop bij mijn werkgever, krijg ik deze dan uitbetaald?
Aantal vakantieuren op loonstrookje x uurloon?

Of krijg ik hier een percentage van in cash?
 
Kan je volgens mij ook tussentijds laten uitbetalen, moet je is vragen bij de fin. administratie..
Is idd opgebouwde uren x uurloon alleen gaat wel belasting vanaf.. Geen vetpot dus.
 
Heb ook vakantiedagen uitbetaald gehad bij m'n vorige baas.
WOW, daar gaat veel belasting overheen.
Ik wist het al, dus was deels voorbereid, maar je houd echt weinig over :p
 
echt belachelijk al die belastingen, binnenkort iedereen ineens verhuizen naar het buitenland dan krijgen ze niks meer die aasgieren :+
 
Het is krom ja.
Ze zijn zo blij als je werk heb, vervolgens als je een beetje goede baan heb zit je gelijk in een dikke belastingschaal en hou je niets over, van dat beetje wat je overhoudt ga je dingen kopen waarover je ook weer belasting moet betalen.
Als je dan een extra'tje krijgt zoals een bonus of vakantiegeld moet je EXTRA belasting betalen.

Echt achtelijk!
 
Als je als ouder geld aan je kinderen schenkt is het iets hoger. Zo'n 4400 Euro per jaar, en tussen je 18e en 35e mag je daarnaast eenmalig 22.000 Euro belastingvrij van je ouders ontvangen :)
 
je hebt loonheffing belastig en aankoop belastig, je blijft sowieso maar belasting betalen.. gekkenhuis
 
Als je als ouder geld aan je kinderen schenkt is het iets hoger. Zo'n 4400 Euro per jaar, en tussen je 18e en 35e mag je daarnaast eenmalig 22.000 Euro belastingvrij van je ouders ontvangen :)

Moet je wel voor naar de notaris ;). Voor dat laatste.

Even ander loongerelateerd vraagje. Wanneer wordt die voorlopige teruggaaf gestort?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top