This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat doen jullie voor de kost

Status
Not open for further replies.
ga deze week beginnen bij ABN AMRO hoofdkantoor in Rotterdam.
Tijdelijk werk tot september iig. Ik wil in september naar Erasmus om mn master te halen.
functie is credit risk analyses support van de non program lendings.
verdien +-2k per maand
 
- van 2005 t/m 2007 een krantenwijk gehad (telegraaf maandag t/m zaterdag)
- Werken @ autopoetserij. Auto's showroom klaar maken, kut werk! Draaide echt allemaal om geld.. en het was dus echt keihard werken met een kutbaas en een kutloon..
- Werk nu @ Halfords, verdient niet super veel meer.. maar je staat veel te ouwehoeren en wat te verkopen.. mooi makkelijk werk dus:W
 
Zo gek veel heb ik er niet eens van, en meerendeel is nog sale ook . Is goed te combineren aangezien ik aankomenden 4 maanden (2 perioden van 2 maanden) slechts 1 vak a 8 ects heb, met officieel 10 contacturen in de week waarvan ik er 6 a 8 volg. Echt bakken vrije tijd over dus, en aan zelfstudie besteed ik dat lang niet. Is prima te doen dus Alleen het vroege beginnen is een beetje jammer Op de uni op zn vroegst 11 uur, Oger doorgaans 9 uur.
 
Werk zelf in de constructie, en het is nu erg druk bij me pa.
Die heeft een Mechanisatie bedrijf, met oa een constructie gedeelte
Dus ook vaak sávonds aan de gang.
Heb net 40uur gewerkt in de avond uren en een enkele zaterdag en 600,- extra in de pocket En de zaterdag ochtend ligt daar los van, dus daar hou ik ook nog een paar honderd aan over, plus mijn gewone werk

Niet verkeerd dacht ik, komende week ga ik weer bijna alles opmaken
Wintersport vakantie 8) ff een weekje "uitrusten" :+
 
vanaf maandag ga ik weer de stelling bouw in (magazijn inrichting)

gelijk een weekje in de kost geloof ik 8)

nu met vast contract ipv uitzend gedoe :/

elke dag 6 uur weg, 6 uur thuis oid :X
 
Zo mijn eerste werkdag bij PTH zit er op ....volgens mij Manta nog gespot int fec...maar weet nie zkr. 08:30 begonnen 19:30 klaar.
 
Status
Not open for further replies.