This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat doen jullie voor de kost

Status
Not open for further replies.
over paar maanden waarschrijnlijk fulltime ondernemer
( momenteel partime ondernemer )
ik heb aankomende week gesprek met de bank voor een mooi pand in wateringen centrum :W
me inkomen... tjah me toekomst

jij bent toch kok ?
ga je dan voor jezelf een restaurant beginnen ?
 
jij bent toch kok ?
ga je dan voor jezelf een restaurant beginnen ?

Restaurant/Catering ja :love:
eerst alles met de bank nog bespreken aangezien het een HELE grote stap is...
wat eerst over gepraat moet worden, kwa geld, vergunningen, diploma's enz.
kwa geld ga ik de bank proberen ( startkapitaal )
vergunningen zijn er al
Alle Diploma's heb ik al

dus moet alleen de bank zover zien te krijgen dat ze 200.000 willen investeren in me bedrijf.
Dus ben nog redelijk werkende aan me bedrijfsplan
 
flinke investering , ik hoop voor je dat ze niet te moeilijk doen.
Lening voor een ondernemerschap wordt momenteel erg moeilijk over gedaan.
Komt door die onnozele amerikaanse instabiele economie.
 
Als jij in een gebied zit waar ze veel dommelsch drinken en jij hebt een heineken bord buitenhangen heeft het ook geen zin..
 
Keukenhulp in een Bejaardenhuis iedere zaterdag 8.12 per uur + 34% zaterdag bonus per uur. Dus zal op meer dan een tientje uitkomen.

Door de week 16 uur in de week helpdeskmedewerker bij de UPC voor 9.12 per uur.


ik ben 20jaar btw
 
Ik werk als webpage designer bij een belgische designbureau.
Leuke job,wagen van de zaak,veel op de weg,veel achter de pc en ook veel zitten een luierikke werkje dus
 
Mensen met een dubbele witte baan.

Hoe zit dat met loonheffing.
loonheffing korting krijg je maar bij een werk gever hou je dan niet heel weinig over van het salaris van je tweede baan ?
 

Wat voor soort keuken?

edit:
En wat voor diploma's/vergunningen heb je het dan over?
edit2: Kan ook via PM :*
 
Als jij in een gebied zit waar ze veel dommelsch drinken en jij hebt een heineken bord buitenhangen heeft het ook geen zin..

heineken is (volgens mij) marktleider in de biermarkt. iig in het premium segment. bierdrinkers zijn -lijkt mij- niet echt geografisch in te delen. eerder in psychosociale waarden die men toekent aan het bier.
En ja, naast een dommelsch fabriek zal men misschien wat meer dommelsch drinken dan een andere willekeurige plek, maar dat lijkt me voor de totale markt niet relevant.

daarbuiten was mijn opmerking vooral op het gebied van advies en financiele ondersteuning die heineken biedt aan ondernemers en startende ondernemers in de horeca. Iets waar iemand die geen ervaring heeft met ondernemen veel aan kan hebben.
 
Vandaag weer even makkelijk geld verdiend

3 uurtjes geschoten, van half 9 tot half 12. Mooi dido( diensreis, dus krijg ik geld voor kilometers en eten ) + krijg gewoon betaald als een normale werkdag :7 ..
 
850 euro per 4 weken, 19 jaar nog met de opleding bezig.
alles word betaald door de baas (school).
constructiebankwerker/lasser
 

Ah kijk aan, ik zit bij Tsjil internet solutions, in hetzelfde pand als Speak en zij doen veel samen met PTH, er zijn geregeld PTH mensen over de vloer hier. Vanmorgen was Marvin? geloof ik hier nog. Foppe zie ook wel regelmatig.
Mag je binnenkort ook mee te opbouwen in het FEC? Daar komt redelijk wat van jullie te hangen namelijk .
 
Status
Not open for further replies.