Ap. said:De vraag is of je krukas nog wel 14000 toeren gaat draaien.
Ap. said:Denk ook aan problemen als de roterende massa, er zal aardig wat kracht nodig zijn om 'm goed op toeren te brengen waarna hij pas kracht kan leveren.. ben benieuwd naar een nauwkeurige uitleg, foto's en een filmpje .
Maar wat je er ook neer zet, dat je van 5:1 naar 7:1 gaat, hierdoor vergroot je het probleem juist voor de zwakte van de ketting, hoe denken jullie dat op te lossen?
Tuning boy said:Mischien wel weer een noobreactie... maar zal een g-lader niet van toepassing kunnen dienen ??
This maar een id btw
Mzzls!
Exision said:Tuurlijk, Het princiepe van een variabele uitlaat is nog helemaal niet zo oud hoor... :|
Het is zelfs zo oud dat het in de kartwereld al jaren geleden afgeschaft is..
Geheime shit hoor, let maar op
speedwous said:maar idd met sprinten heeft dit weinig nut.... is vrij constant, alleen met schakels zou dit misschien een voordeel zijn, maar hoe gaat het precies in zijn werk
Jij bedoeld wat anders dan RUNNER REPLICA.Spasta said:bij schakels is dit een groot voordeel (iig in crosswereld)
vriend van me (z'n pa) heeft een cross zaak en hij heeft het eens uitgelegd, is opzich wel vet (en simpel) maar doeltreffend systeem.
het werkt boven bepaalde druk of toerental dat het klepje met een of ander mechanisme open gedaan wordt. maar daar gaat dit topic niet over.