TURBO kan het?

Status
Not open for further replies.

killin ark

HolyGangTuning
oke hier heb ik een plaatje van een turbo is misschien voor de mensen onder ons met een electrische waterpomp.. die vin die er op zit komt dus in de plaats van de std waterpomp..


turbo.jpg


misschien werkt het :D
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

omdat je zelf een aantal posts heb veranderd toen ik sliep heb ik dat nu ook maar gedaan, nee, het kan niet.........;)
 
Last edited:
ik heb alleen geen electrische waterpomp.. anders had ik het gedaan.. ik heb me scootie omgebouwd naar lc dus heb al die troep nog liggen..
 
oke 2 carb erbij gezet.. slangetjes aansluiten is wel makkelijk of je gebruikt je olie tankje voor x-tra benz.. als je geen olie pompje meer hebt.. dan ding om je gas kabel in te zetten is er om die 2de carb volgas te zetten.. zo kan je als je hem uit zet geen gas meer geven.. 2de turbo

turbo2.jpg
 
Dude ga slapen, lees alles morgen nog een keer over, denk hard na en je zult vanzelf tot de conclusie komen dat dit geen goed idee is :)
 
ga eerst maar eens na hoe het tweetaktprincipe werkt inclusief expansieuitlaat, want volgens mij ben je daar nog niet helemaal achter
 
kan wel, maar je moet beide carbs verwijderen en vervangen door injectie, en dus ook poppetvalves in je kop. En dan nog mag het er wel wat profesioneler uitzien.
 
n e e e e e e e :)

als ie nog niet valt:

tweetakt werkt met een onder- en overdrukprincipe in het carter, hiervoor heb je ook een membraan als een soort van terugslagklep

ga je dit verstoren dan loopt het fout
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top