turbo

Status
Not open for further replies.
Originally posted by black_phoenix
damn deze dingen zien er echt extreem bruut uit !
denk dat ik mn scooters maar wegdoe en hieraan ga beginnen :W


hehe zal je veel aan hebben... er kijk mij ik heb een sneeuwscooter :?
soon quad lijkt me wel vet maar die swaardere modellen zijn allemaal 4 takt en da vind ik toch nie zo super... maar is het eigenlijk al ooit geprobeert zoon turbo op scoots?
 
Volgens mij is het gewoon onmogelijk omdat carbs simpelweg niet onder druk gevuld kunnen worden en een cilinder geen kleppen heeft zodat de uitlaat niet genoeg tegenslag kan geven voor deze hogere compressie...
 
Er zit geen HTS autotechniek in Belgie. Er zitten er inderdaad niet voor niets zoveel bij ons op de opleiding :)

*EDIT* Of was het zo dat hij alleen zeer slecht aangeschreven stond? *EDIT*
 
Enamer, knetter, gebruik de search. Ik geloof trouwens dat dit topic weldicht kan. Of we moeten het omdopen tot sneeuwscooter topic, daar heb ik net 2 boeken over geleend van een kennis. :) Echt bruut spul inderdaad. Jammer dat het hier niet wat meer sneeuwt :(

Originally posted by KneTTeR
Volgens mij is het gewoon onmogelijk omdat carbs simpelweg niet onder druk gevuld kunnen worden en een cilinder geen kleppen heeft zodat de uitlaat niet genoeg tegenslag kan geven voor deze hogere compressie...
 
Originally posted by Ufo

*EDIT* Of was het zo dat hij alleen zeer slecht aangeschreven stond? *EDIT*

in belgië ? neuh, wrom ???

het is gewoon zo dat wij als industrieel ingenieur nogal veel 'randactiviteiten' krijgen, zoals bedrijfskunde en communicatietechnieken,
das misschien anders bij die HTS-a dinges
 
Originally posted by Ufo
Enamer, knetter, gebruik de search. Ik geloof trouwens dat dit topic weldicht kan. Of we moeten het omdopen tot sneeuwscooter topic, daar heb ik net 2 boeken over geleend van een kennis. :) Echt bruut spul inderdaad. Jammer dat het hier niet wat meer sneeuwt :(


Who cares, ga naar een meer of een sloot. Gewoon volgas eroverheen blazen. Doen ze in Zweden ook. Alleen als zoon ding vastloopt zinkt die. Bij macdizzy was er overigens ook iemand die met een aangepaste sneeuwscooter op de weg reed. Dus wees creatief :).
 
Originally posted by Bart
Who cares, ga naar een meer of een sloot. Gewoon volgas eroverheen blazen. Doen ze in Zweden ook. Alleen als zoon ding vastloopt zinkt die. Bij macdizzy was er overigens ook iemand die met een aangepaste sneeuwscooter op de weg reed. Dus wees creatief :).

ik heb hier zo'n filmpje van 'n nederlander in nederland met zn moto op, in , en door het ijs
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top