Mol
Moraalridder
Er was iets?Pronk said:Ohw er is ook mee gereden hoor..maar er was iets...volgens mij hadden we nog geen koeling ofzo waardoor we niet echt konden kijken wat het nou deedt. Zoals Joor al aangaf..toen we er echt verder mee wilde ging fred naar duitsland, erg jammer...
Na het maken van dat eerste filmpje heb ik er de volgende dag een paar keer kansloos een rondje op getuft, puur om te kijken of het bleef lopen e.d.
Aangezien het voor geen meter liep, mede door de setup van het blok:
We beginnen met een gratis rito asje en een 50cc AC MHR of Bidalot, ik weet het nieteens meer maar het was Joors 1ste race cilinder geloof ik en die was niet al te best meer. De carb was zo uit de doos erop geknald, een 19mm was het geloof ik en dan de jolly + een membraan met kleppen, waarschijnlijk std.
Dit alles was zegmaar superbrak op elkaar afgesteld, toen besloten we dat op te lossen. Hij het ding op de bank gegooid en gaan knallen. Uiteindelijk liep het best wel goed en was het tijd om "supercharged" te gaan testen. Alleen om hem nog net iets scherper te krijgen hadden we hem nog wat krapper gezet, met als resultaat 1 kapotte cilinder + zuiger :W
Om het toen maar "goed" te doen heb ik een nieuw stage 6 cilindertje gekocht. LC ivm geen ruimte voor koelkappen e.d. en ook is het blokje toen netjes gestraald. Helaas hebben we er daarna weinig meer mee gedaan, maar ooit zal het gaan lopen. De vraag is alleen hoe, maarja daar kom je maar op 1 manier achter.