"T³" 2Fast NOS sprinter

RobertD said:
Word zoals op de eerste foto met een verlengd subframe gereden :)
laat bart ff zelf voor antwoord machine spelen :*

Verder mooie fotos @ kippehok trouwes:winner: en ga em nu maar is een keertje inmekaar flansen want daar wordt het wel een keer tijd voor:P

:winner:
 
Even wat het NOS-kitje:

Ten eerste: NOS kan je zo maar 10PK er bij geven, en dat voor 600 euro.
Dat vind ik niet duur iig.
Ten tweede: De reden waarom ik niet weet wat ik met het Kitje doe, is dat ik vooral jubbega, damwoude en genemuiden wil rijden. SBO boeit me iets minder. En alleen bij SBO mag ik het gebruiken.
Ten derde: Lachgas gebruikers zijn: Cheaters:P Ik vind iig dat het weinig meer met tunen te maken heeft (iedere gek kan zo een kit goed aan het lopen krijgen). Dat is iets wat ik "minder" vind aan NOS

Verder hoop ik binnenkort wat meer te kunnen laten zien van me blokje met nieuwe inlaat. Wss gaat het niet meer gelast worden, maar word het met een soort "vloeibaar Alu" gefixed. Dit is makelijk te doen. Kost weinig. En neemt weinig risico met zich mee. ( Thnx Ruud:* )

@ nick: Kappen? ga je daar harder van? Geen kappen, wel iets anders leuks})
 
Leuke plannetjes man, cker het membraam en carberateur verhaal!

Ben super benieuwd wat al die dingen bijmekaar gaan neerzetten!

suc7:+
 
BartR. said:
Verder hoop ik binnenkort wat meer te kunnen laten zien van me blokje met nieuwe inlaat. Wss gaat het niet meer gelast worden, maar word het met een soort "vloeibaar Alu" gefixed. Dit is makelijk te doen. Kost weinig. En neemt weinig risico met zich mee. ( Thnx Ruud:* )
Je bedoelt waarschijnlijk dat je carters na het lassen zo krom als een banaan staan... Is idd niet echt handig.
 
BartR. said:
Even wat het NOS-kitje:
De reden waarom ik niet weet wat ik met het Kitje doe, is dat ik vooral jubbega, damwoude en genemuiden wil rijden. SBO boeit me iets minder. En alleen bij SBO mag ik het gebruiken.
Ten derde: Lachgas gebruikers zijn: Cheaters:P Ik vind iig dat het weinig meer met tunen te maken heeft (iedere gek kan zo een kit goed aan het lopen krijgen). Dat is iets wat ik "minder" vind aan NOS

Wel grappig dat mensen dat zeggen. Zijn meestal de mensen die het geld niet hebben voor zo'n kit. Of die het wel hebben voor zo'n kit , en het dan eigenlijk toch wel benauwt krijgen als ze eraan denken dat je hele blok in elkaar kan klappen als je het niet goed afsteld , of als je brandstof pomp een keer zijn werk niet doet.
Want dan hebben ze eigenlijk geen geld meer om het te repareren...

Nos en NX hebben alles met het "tunen" te maken. Het is gewoon een onderdeel om het vermogen aanzienlijk op te schroeven.
Wil je hier de volle winst uit behalen en het heel houden , moet je je complete blok daarop af stemmen.
Als je daar te ondeskundig voor ben , dan noem jij het dat je het niets te maken vind hebben met "tunen".
Ik hoef dan niet te zeggen wat ik van jou vind als "tuner" zeker?

je koopt nos - en je vind het triest
waarom koop je het dan? :?
 
Zeg ik dat ik het triest vind?:rolleyes:

Dat mijn blok vestpeert oid. lig ik ook niet wakker om, dat hoort nou eenmaal bij dit soort praktijken.
Ik vind het alleen leuker om zonder gas, toch een dikke score neer te zetten.
Dat heeft meer met tunen te maken vind ik, dan een NOS/NX kit goed aan het lopen te maken.

Ik vind het zeker niet triest, en ik koop het omdat "stel" dat er SBO gereden gaat worden, ik vroeg of laat toch aan het gas moet om mee te kunnen draaien.

Jouw mening zit ik niet op te wachten, sorry;)
 
A-Bizar said:
Wel grappig dat mensen dat zeggen. Zijn meestal de mensen die het geld niet hebben voor zo'n kit. Of die het wel hebben voor zo'n kit , en het dan eigenlijk toch wel benauwt krijgen als ze eraan denken dat je hele blok in elkaar kan klappen als je het niet goed afsteld , of als je brandstof pomp een keer zijn werk niet doet.
Want dan hebben ze eigenlijk geen geld meer om het te repareren...

Nos en NX hebben alles met het "tunen" te maken. Het is gewoon een onderdeel om het vermogen aanzienlijk op te schroeven.
Wil je hier de volle winst uit behalen en het heel houden , moet je je complete blok daarop af stemmen.
Als je daar te ondeskundig voor ben , dan noem jij het dat je het niets te maken vind hebben met "tunen".
Ik hoef dan niet te zeggen wat ik van jou vind als "tuner" zeker?

je koopt nos - en je vind het triest
waarom koop je het dan? :?
Andere mensen andere meningen andere doelen?
 
A-Bizar said:
...Als je daar te ondeskundig voor ben , dan noem jij het dat je het niets te maken vind hebben met "tunen".
Ik hoef dan niet te zeggen wat ik van jou vind als "tuner" zeker?

je koopt nos - en je vind het triest
waarom koop je het dan? :?
Gewaagde uitspraak, A-Bizar...

Ik begrijp ook niet waarom je een setje koopt als je het (nog) niet gaat gebruiken, maar zal het niet veroordelen. Vind het wel grappig eigenlijk. Pas NOS gebruiken als je niet mee mee kunt komen met personen die het ook gebruiken. En dat je het dan al hebt leggen is een beter verhaal dan iemand die zecht dat hij het wil...

Ben trouwens ook van mening dat NOS geen 'tuning' is... Ik hoef dan niet te zeggen wat ik van jou vind als 'tuner' zeker? :X

Wordt er trouwens nog in de cilinder gehakt? Da's dan weer wel leuk in mijn opinie... :D
 
NeoHippie said:
Wordt er trouwens nog in de cilinder gehakt? Da's dan weer wel leuk in mijn opinie... :D
Aangezien sommige mensen twijfelen aan mij als "tuner", laat ik dat aan ABT over.

Gister btw nog even oud model grondplaat gehaald, omdat de nieuwe type's 2005/2006 maar met 2 boutjes vast gezet kunnen worden.

Kreeg net ook te horen dat ik geslaagd ben, dus nu nog paar weken werken en dan word er non-stop aan het hok gewerkt:)
 
BartR. said:
Ten derde: Lachgas gebruikers zijn: Cheaters:P Ik vind iig dat het weinig meer met tunen te maken heeft (iedere gek kan zo een kit goed aan het lopen krijgen). Dat is iets wat ik "minder" vind aan NOS


Er komt toch wel wat meer bij kijken dan je denkt hoor, om het echt goed lopend te krijgen. En zodra er 'gekken' gaan proberen het goed lopend te krijgen zul je er wss eerder op achteruit gaan als vooruit..
 
Lucas said:
Er komt toch wel wat meer bij kijken dan je denkt hoor, om het echt goed lopend te krijgen. En zodra er 'gekken' gaan proberen het goed lopend te krijgen zul je er wss eerder op achteruit gaan als vooruit..
Klopt zeker, maar "iedereen" krijgt het aan het lopen. Bij de een sneller als de ander, maar de gene die zich er een beetje in verdiepen krijgen het echt wel voormekaar.
Een speed zo aanpassen dat hij 23+ scoort is moeilijker dan een std. speed + een lachgas kitje.

Genoeg over het lachgas kitje hier, de rest via PM.
 
Back
Top