"T³" 2Fast NOS sprinter

Had eerst een MB spruit, maar dat is moeilijk monteren omdat het spruitstuk kwa opp. kleiner is dan het membraan.
En de manier waarop het mengsel het carter in spoelt is nu ook beter gerichtO-)

En banken ging niet door omdat de software niet helemaal fijn was. Gaat nu als het goed is volgende week gebeuren.
 
ik weet er alles van ik stond met me sonic @ de bank vorige week zondag samen met me zus der runner..

maar idd software flipt idd beetje vanaaf horen we meer..


ontopic:

vin em vet ben benieuwd wat eruit komt rollen..
 
Oke, ik wou even vertellen dat er gebankt is <]

Na wat probleempjes te hebben opgelost is er geblokkeerd 25,1 SAE Gecorrigeerd uitgekomen. Dit duurde helaas niet lang want toen liep de zuiger vast.
Gelukkig was de cilinder nog te redden met een schuurpapiertje, en had ik nog een gebruikte reserve zuiger bij me dus konden we door gaan. Hierna hebben we alleen het vermogen niet meer terug kunnen vinden, en dus zijn we na veel getest maar gestopt met banken.

Erg jammer dus, maar gelukkig kwam ik er net met het demonteren van het blok achter dat het hele zaakje bij het membraan valse lucht heeft gezogen. Dus hoop is er nog wel, want er is nog van alles te verbeteren *D

Cilinder is inmiddels al weer gepoetst, en voorzien van een nieuwe zuiger.

Verder echt een super dagje gehad bij XSH! Alles goed voormekaar daar, dikke flatscreen aan de muur bij de testbank, en lekker ruim testhok.

Marco, thijs en maarten nog bedankt voor de hulp, en het opdrinken van het bier:+

2qi37du.jpg

Bankhok

29uukvl.jpg

Carter kap * Kauwgom Tattoo Tuned *

4fu604y.jpg

?


Ooooi
 
Haha, vette score :D Geblokkeerd, en dan vrij er nog een pktje er bij, en je hebt een prima vermogen 8) :W Zal vast ruig gaan. Had je nou ook nog bepaalde dingen aangetroffen? Zoals een veel bredere powerband oid icm. je inlaattraject ? Ben wel benieuwd :)
 
Ik heb geen idee, in de grafiek zat nou een grote dip en direct na topvermogen zakte de lijn weer enorm in. Dit komt denk ik door het aanzuigen van valse lucht, en een probleempje met de poulie's.

Denk als hij straks weer netjes loopt, en de valselucht is verholpen dat het dan nog wel leukere score's gaat opleveren.

Of het inlaat traject nou geholpen heeft weet ik niet, daar moet ik eerst nog het e.e.a. voor testen.

En een ander uitlaatje word nu ook aangemeten, die in theorie wat meer moet passen bij dit blokje. Of het ook zo uitpakt is de vraag.
 
Dat was zeker voordat die stuk liep?
Voor dat iets stuk gaat loopt die altijd het hardst :D.

Succes nog met het herzoeken van de pk's
Zeker een vet ding!

Oi
 
et was ckr een erg gezellig dagje heren !! :W...

opzich liep et niet echt verkeerd maar niet zoals we hoopten :p!

kan iig nog een stukje meer uitgehaald worden, zat te doen idd nog :)!

spreek je nog wa :*

edit: bier smaakte idd zeeer goed, moeten een keer uitgaan met ze allen 8P :D!
 
Hoppa ik zat al te wachten op deze super vette update, ding zag er chill uit en boekte hard. volgende keer iets meer bier mee? Dan kom ik @ fiets :)

Dit tattoo die je op me kont hebt geplakt zit er nogsteeds op bart, ik zal hem nooit meer wassen :W
 
jammer man dat je nog met paar van die kleine dingetjes zat ook met de poulies enzo ik was vrijdag ook nog even bij marco toen jullie net mac voer hadden gehaald zag er goed uit je scoot... :)
 
Back
Top