“T³” Speed ’04 SprintRunner

ja ja er was weer leven in het monster :)

ja waarom burt er weer op staat :p .. hehe

robo kom vanaaf wel de plamuur brenge denks me achter kapp is biena kloar:W...

xxx :*
 
Hoe ze er gister bij stond:

IMG_0003.jpg


en het baasje:

IMG_0002-1.jpg
 
Klein Updatje

Even een foto van hoe die er op dit moment bij staat voor Genemuiden, qua afstellen ben ik niet ver gekomen.. mede door al het fijne weer hier.

Misschien dat ik vrijdag samen met BartR en Bas Beuning nog even een bankje mee pak..

2621e6t.jpg
 
RobertD said:
Even een foto van hoe die er op dit moment bij staat voor Genemuiden, qua afstellen ben ik niet ver gekomen.. mede door al het fijne weer hier.
Nu heel snel met je luie aarsch uit bed komen, de zon schijnt gvd!!

VLAMMEN8) Bel maar ff
 
Genemuiden - 4 September

Helaas niet kunnen rijden, ding liep al beroerd op de vrijdagavond bij hendrik thuis op de bank.. ging weg met 16 pk x|

Hem toch maar meegenomen ook omdat ik ingeschreven stond, maar op Genemuiden wou helemaal niks meer.

Maar besloten om er niet mee te gaan rijden, vond het erg jammer omdat ik juist voor Genemuiden druk bezig ben geweest.

Ik ga binnekort maar eens met de gasnaald van de TMX carb kloten, orginele naald schijnt niet goed te werken. En even op zoek naar een standaard kopje, van mij is op dit moment uitgedraaid.

Verder heb ik een erg leuke dag gehad, veel mensen gemeet ! :W

Nog foto'tje van ons groepje :

2873r5s.jpg


Scooter @ Genemuiden :

4beikgi.jpg


Hoop zo snel mogelijk een Update te doen waarbij de scooter goed knalt :) Dit moet toch zeker gaan lukken.
 
Last edited:
Die komen dan wel op het hesje te staan die ik krijg, ben het met bart eens.. vind het zo netjes staan.

Zat er nog wel over na te denken stickers te laten maken voor zij en voorkappen.
 
Back
Top