"T³" 2Fast NOS sprinter

Komt goed*D

Net nog even bij dijkman wat nauwkeurig afstelgereedschap gehaald voor de reutor en alles gecheckt. Rotor stond exact goed, dus het probleem moet hem wel in de Massa oid zitten

EDIT// voor de mensen die mij PM'en over de ophoogplaat:
Dit levert niet per defenitie vermogen op, het was bij mij zo dat door het grote membraan de boostpoort deels afgesloten werd & omdat het mengsel "botste" op het hemd v/d cilinder. Dit is hierdoor verholpen.

In theorie is het voor mijn blok dus beter.
 
Gewoon 1 aan je bobine knopen en dan direct naar je blok, dat frame blok massa maken werkt nooit zo fijn.(bij mij althans niet met gecoat frame)
 
Had ik al jongens, alleen had dit keer de massa van het blok gemonteerd onder een carterkap bout, en blijkbaar kreeg hij zo geen massa.

Zal zometeen eens kijken of hij nu wel wil lopen
 
Updateeeeeeee

Hoi Piepeloi!

Vanavond 11 Maart jl. hebben wij eindelijk een krat leeg gezopen. Ahum, *de hoogbegaafde Heer Zip aan de praat gemaakt* We zitten hier nu met een lamme kop feest te vieren, alleen RobertD zit nog eenzaam in een hoekje vanwege zijn ban. Dit alles is te danken aan de heer Gollem.

In de planning stond ook nog een testronde, maar wegens een defecte Cruise Controle kon dit helaas niet plaatsvinden. Dit is uitgesteld tot morgen, verdere informatie zie Teletekst Pagina 700.

De zip klinkt net zo mooi in de oren als mijn moeder op een tonnetje.

Maargoed, de zip loopt dus. Deze week maar eens bankenO-)

Groeten BartR., RobertD, JeroenS.

:*
 
Updateeeeeeee

In de planning stond ook nog een testronde, maar wegens een defecte Cruise Controle kon dit helaas niet plaatsvinden. Dit is uitgesteld tot morgen, verdere informatie zie Teletekst Pagina 700.

:*


Text pagina 700?, 'de zon schijnt' ?

Nou bart dat mocht wel eens.;)
 
Heb ook de inschrijving van Jubbega op de post gedaan, dus mocht de Zip er tegen die tijd nog zijn dan zal ik daar aan de start verschijnen:)

Waarschijnlijk vanmiddag een stukje rijden, dan zal ik ook een filmpje oid posten.
 
Back
Top