"T³" 2Fast NOS sprinter

SPIROX said:
zeer ziek en vet!! dit zal echt super hard gaan rijden!!
maar snap alleen 1 ding niet echt, wat wil je met een 90mm drijfstang berijken? en je zal dan een ophoogplaat moeten maken, is allemaal veel werk. en je zal dat echt niet voor niets doen?! zou je me hier wat meer uitleg over willen geven?

suc6
Die 90mm drijfstang heb ik afgekeken van iemand anders, en puur om te testen. De gedachte hierachter zal ik binnenkort nog wel eens posten.
En word idd met een ophoogplaat gereden..

Verder is 30mm wel groot, maar niet té. Ik heb eerlijk gezegd hoge verwachtingen van de 30mm, en ook van de 32mm.
 
BartR. said:
Die 90mm drijfstang heb ik afgekeken van iemand anders, en puur om te testen. De gedachte hierachter zal ik binnenkort nog wel eens posten.


De afstand die de zuiger aflegt (zoveel mm/graad) neemt exponensieel af.. dus langere drijfstand kan voordeliger zijn ivm met timingen.. (zit ik in de goeie richting?)
 
TimdW said:
En @ Delano, zo ziek is het toch niet om met 30mm carb te rijden ?
Zoveel mensen die dat doen/ gedaan hebben :)

Verder suc6 met de nrg kerel :)

Tim ik bedoel ermee dat het best moeilijk is af te stellen is die 30mm carb,dus het is best wel een uitdaging@duur maar ik denk zelf ook wel dat het af te stellen is vanwegen 80cc.
Maar 32mm?? of is dat je keihin ala valstroom?
 
Ik had al zo'n gevoel dat er iets extreems gedaan ging worden toen je je oude topic op slot gooide :). Dat membraan is echt huge :W Erg benieuwd hoe dit gaat rijden!
 
Die setup beloofd veel goeds, is weer eens iets anders als het standaard lijstje! Ben zeer benieuwd wat je er uit gaat halen.

Hoe gaat de rest van het project er allemaal uit zien, bouw je een scooter met kappen en std wielbasis? of verlengd sprintframe oid? Staat verder niets over... alleen dat je met 10 inch velgen gaat rijden :p
 
ga je nou niet fukke met carterdruk of een te groote doorlaat waardoor je stroming te klein blijft door dat mega grote membraan?

ook zat ik te denken dat in een 350cc die kleppen meer kracht krijgen te verduren en daarom ook veel sterker/strakker zijn, daar al aan gedacht omdat me misschien veel sneller (les té snel) sluiten??
het is iig een SUPERvette uitdaging en je probeert wel het onderste uit de kan te halen zo te horen ;)

succes man..
greetz Ken
 
Toch vraag ik me af, waarvoor een nos kit, ok meer vermogen.
Maar je mag er nerges mee sprinten.. dat gedeelte vat ik niet zo :) toch zie je nog aardig wat mense 600euro's flappe neer te legge voor wat meer vermogen die je niet mag gebruiken :p

Maar das mijn mond die dat zei :)
Ik lees het wel ;)
 
TimdW said:
Toch vraag ik me af, waarvoor een nos kit, ok meer vermogen.
Maar je mag er nerges mee sprinten.. dat gedeelte vat ik niet zo :) toch zie je nog aardig wat mense 600euro's flappe neer te legge voor wat meer vermogen die je niet mag gebruiken :p

Maar das mijn mond die dat zei :)
Ik lees het wel ;)

In super special mag je tog echt lachgas gebruiken hoor:rolleyes:
 
Lucas said:
Die setup beloofd veel goeds, is weer eens iets anders als het standaard lijstje! Ben zeer benieuwd wat je er uit gaat halen.

Hoe gaat de rest van het project er allemaal uit zien, bouw je een scooter met kappen en std wielbasis? of verlengd sprintframe oid? Staat verder niets over... alleen dat je met 10 inch velgen gaat rijden :p

Word zoals op de eerste foto met een verlengd subframe gereden :)

Vanmiddag nog even slingeren dan Bart ? :#
 
Heel netjes Bart, ik wil wel eens weten hoe dat membraan het bij jou doet!

Maar ik heb er alle vertrouwen in! Je gaat toch wel met kappen rijden he? :X:p
 
TimdW said:
Toch vraag ik me af, waarvoor een nos kit, ok meer vermogen.
Maar je mag er nerges mee sprinten.. dat gedeelte vat ik niet zo :) toch zie je nog aardig wat mense 600euro's flappe neer te legge voor wat meer vermogen die je niet mag gebruiken :p

Maar das mijn mond die dat zei :)
Ik lees het wel ;)



Jezus, kansloze opmerking #218 , 40/50% meer vermogen vind jij 'wat' meer? denk toch na gast, die jongens willen het uiterste uit hun blok halen. En ja op SBO mag je ermee rijden.

Kan niet wachten om dit dan te zien rijden :W succes
 
Back
Top