"T³" 2Fast NOS sprinter

Laten we hopen dat het niet weg gaat.

Maargoed, een kleine opmerking. Je verdiept jezelf in een geheel ander concept wat betreft inlaat. Dit is nu ook doorgevoerd, ben je dan niet benieuwd wat de prestaties zijn? Waarom je al die moeite gedaan hebt?

Ik zou hem dus nog een keer aan de gang slingeren, zorgen dat alles in orde is & banken maar. Wie weet komt er een zeer nette scoren uit, waar je heel trots op mag zijn. Als beloning op al het werk dat je verricht heb :*

Gerben
 
Zit wat in. Maar voordat ik ging banken, dus toen het carter nog GEEN valse lucht zoog heb ik ermee gereden. Dit was egt 100% een verbetering t.o.v. mijn vorige 2fast blok. Dus dat het werkt is voor mij al bewezen, alleen een score op papier is idd leuk om alles vast te leggen!
 
Wou zeggen :D

Ding ging als een malle toen we hem echt voor het eerst startte en eens testritje maakte op de oprit :P Onafgesteld weliswaar, toen bleek inderdaad dat er genoeg potentie inzat.

Alleen mocht het tijdens het banken niet baten, dit moet dus nog even recht gezet worden :W
 
maatje van mij wilt gaan sprinten en zoekt iets wat echt bij de top mee kan draaien (krijgt altijd al duur speelgoed van pappie & mammie) dus graag de richtpprijs van ALLES en ik dacht dat je smaak had ? maar aangezien je een Z3 wilt gaan halen is dat denkbeeld vervlogen

4000 is mijn prijs idd. Dan krijg je alles, maar dan ook alles erbij. Ook nog een Zip blokje, en extra setje zip velgen.

Wat die Z3 betreft, de meningen verschillen hierover. Ik vind zo'n auto 10x meer hebben dan een dikke skyline oid :) Mjaa, Z3 is nog niet zeker.. Er zijn een heleboel leuke auto's!
 
Wat die Z3 betreft, de meningen verschillen hierover. Ik vind zo'n auto 10x meer hebben dan een dikke skyline oid :) Mjaa, Z3 is nog niet zeker.. Er zijn een heleboel leuke auto's![/QUOTE]



Oke dat je hem weg doet is jammer maar koop dan geen Z3 8)
 
4000 is mijn prijs idd. Dan krijg je alles, maar dan ook alles erbij. Ook nog een Zip blokje, en extra setje zip velgen.

Wat die Z3 betreft, de meningen verschillen hierover. Ik vind zo'n auto 10x meer hebben dan een dikke skyline oid :) Mjaa, Z3 is nog niet zeker.. Er zijn een heleboel leuke auto's!

verkoop em dan alsjeblieft nie taan zo een noob zoals die kerel die alles van zn pappie krijgt, want ik weet nu al dat hij het binnen 1 dag in de soep draait:) zou voor jouw ook zonde zijn, zonder dat je weet wat het echt heeft gelopen:)
 
Ik zou er geen nacht wakker van liggen wanneer ik 'm ineens voor zo'n prijs weg zou kunnen doen, want alhoewel 't natuurlijk allemaal waard is is 't ook een behoorlijke smak geld ineens.
 
Tuurlijk, maar ik zorg voordat het weg gaat toch ervoor dat het beestje er perfect afgesteld voor staat. Ben zelf ook benieuwd, en het is tevens een bevestigingen dat alles werkt naar behoren voor de Koper!

@ mhrspeedzipsp: CLK lijkt me ook leuk, eerlijk gezegd ken het nog alle kanten op gaan :7
 
Ik zie wel! Genoeg over auto's geluld hier.

v/d week ga ik nog even wat klein grut halen, en wil die nieuwe polini 9roller ook nog wel eens testen. Ik ga toch nog proberen om er een dikke score uit te halen, dus zolang hij niet weg is knutsel ik rustig verder.
 
dat vind ik altijd jammer aan een hoop projecten hier op het forum. Dat op het moment dat het spul bijna af is dat het verkocht word. Vooral bij dit project aangezien hier een hoop tijd in geld en ideeen in gestoken zijn. Juist dan zou ik de competitie aan willen met anderen, om te bevestigen dat het spul ook goed loopt en er een hoop tijd en geld is ingestoken. Maar zo heeft ieder een zijn eigen idee over een project natuurlijk:)
 
4000 is mijn prijs idd. Dan krijg je alles, maar dan ook alles erbij. Ook nog een Zip blokje, en extra setje zip velgen.

Wat die Z3 betreft, de meningen verschillen hierover. Ik vind zo'n auto 10x meer hebben dan een dikke skyline oid :) Mjaa, Z3 is nog niet zeker.. Er zijn een heleboel leuke auto's!



HAHAHA hoor je het bart, ben ik niet de enigste die dat een homo kapper auto vind :winner:
 
Back
Top