"T³" 2Fast NOS sprinter

Mensen mensen, DANKE for die berichten! :P

@ Sprintspeed: Die inlaat zoals op jouwn plaatje zal nooit werken! Dat is puur voor de show. En daarnaast is een inlaat recht op het membraan ook niet altijd positief, hoe kort het ook mag wezen.

En ja, die inlaat zoals het was, is egt beunzzzZ. Maar dit is inmiddels al opgelost:P

@ Manta: Tis idd geen kleine jongen :+

@ Matthew, het word tijd dat we weer gaan vlammen! 8)

EDIT: sprinframe of een Z3 1,9? Ik zit nu gruwlijk te twijfelen
 
Dat is wel een dikke gasfabriek:#

Roost maakt ook mooie uitlaatjes, ben echt benieuwdf wat voor vermogen eruit komt zetten..


Gr Enzo
 
Z3 is niet gay8) Heb al een hele fijne op het oog :P
Aangezien ik er aan zit te denken om alles begin volgend seizoen te verkopen, denk ik dat ik het sprintframe maar achterwege laat.
 
indien je verkoopt interesse in je tmx 32:P

vet project leuke ideen komt een beetje overheen met het blok wat ik aan het opbouwen ben op cil na :)

succes ;)
 
Op de foto's lijkt het net of de carters aan elkaar gelast zijn door de inlaat.. hoe krijg je em dan uit elkaar? :P

Edit : Ik zie het al.. ben scheel 8P
 
Hoop dat niemand het bedrag bied dat jij ervoor wilt hebben, en dat we nadat je je blokje terug krijgt van XSH we nog even fijn kunnen banken en vlammen -:-

Zie je binnekort wel weer!

:*:*
 
hey

Hoop dat niemand het bedrag bied dat jij ervoor wilt hebben, en dat we nadat je je blokje terug krijgt van XSH we nog even fijn kunnen banken en vlammen -:-

Zie je binnekort wel weer!

:*:*

dan kun je denk ik nog wel even fijn gaan banken aangezien niemand dat bedrag in een keer aan een scooter uitgeeft.Hopelijk ga je er nog mee banken ,ik ben benieuwd wat je blokje scoort.Het zou zonde zijn als je dat niet gaat testen na al de tijd en het geld dat je erin hebt gestoken.Succes ermee
 
Zo'n reactie had ik al verwacht.

Tuurlijk is het veel geld, maar ga eens na hoeveel testonderdelen er bij zitten! En dan nog: Dit apparaat kopen, is goedkoper als alles zelf kopen en opbouwen, en dan zullen de meeste nog niet een blokje als deze kunnen maken. Maargoed, voor het zelfde geld kun je idd zelf wat opbouwen, alleen dan heb je een std. 2fast blok.

Maargoed, hij is nog niet weg. Zolang hij er nog is, knutsel ik er mee door.
 
Back
Top