This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

"T³" 2Fast NOS sprinter

Mic zegt ook maar wat, moet aan ze posts komen ofzo, hij is gewoon zelf lelijk :* :#

Zippa is te vet, snel ff dingetjes fixe en een nog hogere score bwoaapeee :W
 
Johh ehh, wat een reactie's +pippi+

Klein verslagje dan maar:

Thuis gereden. Eerst kwamen we erachter, dat sproeier 132 goed was.
Volgende dag wou ik weer stukje branden, begint hij ineens te stotterenx|
Maargoed, niet meer naar gekeken en de volgende dag naar Hendrik geweest om te kijken wat het deed.

1 Run gemaakt: en mengselmeter gaf ook meteen aan dat het foute boel was. Even het sproeiertje gewisseld. En toen maakte hij meteen een run met 22.3 Gecorr.

Uiteindelijk is het bij die score gebleven, wat opzich niet verkeerd is als je nagaat wat er allemaal mis was:

-Blok zoog aan bijde kanten valselucht, doordat het Defcon had losgelaten.
-V-snaar die er in zat bleek laten geen OR snaar te zijn, maar een normale Polini snaar.
-Hij draaide 15.5K aan toeren, terwijl hij eerder het best draaide @ 14K
-Snaar Slipte
-Uitlaat gescheurd @ ophanging.

Mja, alles even netjes klaar maken nu en dan een revange doen.

Testspul wat er binnenkort aan geschaft gaat worden:
2x 2fast binnenkop die naar specificatie's uitgedraaid worden.
De ophoogplaat incl. drijfstang
XSH DPR

en ik laat nog een wigje vrezen, aangezien de manier waarop het spruitstuk nu bevestigd is echt 100% BEUN is. Er word dan meteen ook een andere stuffer gevreesd, aangezien deze niet ideaal is voor een 80cc blokje & 32mm carb.

Mja, die score ben ik opzich niet bang voor als je zag hoe hij op de bank stond te stuiteren8)
 
OW MY GOD *D dit is echt een vet zipke !!!!!!! echt mooi werk van gemaakt ..
hopelijk kom ik deze een keertje tegen
succes verder

Grtz Robby
 
Damn Damn Damn respect het ziet er echt netjes uit allemaal,goed verzorgt.
Alleen zal wel iets anders verzinnen voor je spuitstuk,inplaats van die ringen/imbusjes.
Ik vind je mebraam keuzen ook erg tof,iets proberen wat niemand heeft,die ophoging is ook zeer netjes ben echt benieuwd..
Miss heb je de foto al is gezien,maar idee om je stroming nog korter te maken..vraag me niet hoe het werkt snap er ook niks van
Foto
 
Last edited:
King Burttttt :#

Nette carb. voor een nette prijs :+

Kom je wel weer helpen met opbouwen als het spul terug is, dan weer lekker bankennnn en hopen dat die 26+ er dan uit rolt.

ROOST pijp al binnen? Zo ja kom ik er NU aan :#
 
een mooi project. aandacht tot in de puntjes aan de setup bedacht.
echt super vet, ben zeer benieuwd naar die roost pijp.
wou zelf ook altijd wel 1tje halen!

Oi
 
Joo burt 8)

eindelijk het blokie weg })

als het pretspul weer terug is dan moete we de testbank maar weer is
opzoeke die nrg moet er ook nog eens op ..

spreek je wel weer tjow +pippi+
 
damn hé die 32tmx is vast een huge ass motherf*cker! Ik heb hier een 27tmx liggen en daar is een 28 keihin zelfs al klein bij.
Verder vind ik dat je echt heel goed bezig bent, frisse ideeen en gewoon lekker doen wat je in je hoofd hebt, heel goed!