STZ Rox #Project Noordstraat!

orrie ik vin wel da je een heel mooi supframe heb............ hoe kom je daar aan ?? ( van mij :W )
jaja morge weers naar vinny wat leuk spul hale :p

latrr

Nick! *STZ*
 
orrie ik vin wel da je een heel mooi supframe heb............ hoe kom je daar aan ?? ( van mij :W )
jaja morge weers naar vinny wat leuk spul hale :p

latrr

Nick! *STZ*


we gaan niels gewoon van alles aan smeren:p
morgen wel vroeg vertrekken he pfff..... maar als we terug zijn moet me ma nog effe gaan kijke voor mubels dus gaan wij daar gewoon effe zitte kwijlen op onze nieuwe spullen;)
maar jongens wat is er nog verstandig om te kopen voor mij!!! ik denk zo'n uber geile voorschijfrem van stage 6:D:D

maar jullie zijn morgen middag de eerste die het weten!!
 
laat eens iemand langskomen met een fatsoenlijke camera zodat alles wat minder beun en gaar lijkt... misschien dat het helpt de meningen te veranderen.
nou zag ik hier boven ergens staan dat een pata negra gemaakt is om power te leveren vanuit een bocht...whahahahahah wat een B*LLsh*t!!

vind je frame netjes gebakken! hoeveel cm langer is hij?

grtz Ken
 
hoooi
ja, dat is een vraag:p ik hoop natuurlijk de speed's er uit te rijden maar dat zullen we nog moeten bewijzen met deze cilinder he.
maar dat vindt ik juist leuk van deze cilinder want, iedereen rijdt met een clinder waar score's van bekent zijn opzich wel slim. Maar ik wilde iets speciaals iest wat niet iedereen heeft snapje? Toen Vinny mij opbelde ben ik er ook gelijk om gegaan. en dan de vraag waarom geen pata negra?! eerst wilde ik die wel maar wat mee Vinny gesproken en hij zee: een pata negra is leuk maar eigelijk meer gemaakt voor kracht te leveren van uit een bocht. dus oftewel meer voor op het circuit. Dus ja wat doe je dan dan kies je toch voor het goedkoopste he:). Ik weet binnenkort de score's van deze setup. want, hij gaat hopelijk volgnde week naar Jeroen en Sander toe(V.S.T). om hem met hun afte stellen op de bank. dus dan weet ik meer ik zal jullie op de hoogte houden!!!


Hij levert de meeste kracht al hij uit de bocht komt?:rolleyes:
Oftewel veel koppel ipv snelheid.

Ik had het wel geweten hoor:)
 
kwil die cil wel eens zien vlammen was 1tje @ sint truiden ook..:L hij had een super grote mond derover en daarna kwam hij niet boven de 18 uit na 8x banken en heeft zen koppeling en v-snaar daarbij ook nog DIK verneukt...maja suc6 verder:)
 
--------------------------------update-6-1-07----------------------------
ey mensen!
het is weer een tijdtje geleden dat ik een update heb gedaan.
ik had belooft dat ik foto's zou planten zo dra ik terug was van Vinny. Sorry dat ik dit niet heb gedaan maar ik had het te druk om foto's te maken! Maar goed, Ik had samen met Vinny afgesproken om 10 uur bij hem te zijn samen met Nicky(Nick!) en Niels. dus wij komen daar aan niemand te zien dus effe wachten. Na een kwartier was Niels het beu om te wachten en doet de deur open. Hij zat al 10 minuten te geilen op een pizzia scooterje van die kebab zaak naast Vinny.

het gaat om deze 'mooie' scooter( die zo krom als een hoepel stond)

Foto=O3SRX837


En dan begint Niels zijn hormonen toch echt op te spelen en dan krijg je zo'n actie van hem:p LOL!

Foto=TMJ6GFID


Na een half uur gewacht te hebben. Waren we het wel zo beu en gingen we toch maar eens bellen maar niet op nemen neej or!. Dus wij aan gebeld bij die vrouw die achter zijn zaak woont. Dus zij vertelde het adres van Vinny dus wij daar naar toe gereden en ja or hij was het vergeten:p

Dus terug naar de zaak en toch nog wat spullentjes mee kunnen nemen.
het is niet zo veel als anders maar ja, het geld blijft niet groeie op me rug:p

De paddock stand, ja een heuze Kundo!
Foto=UPLI3NXM


Foto=TSWALD3Y


Ik wilde een benzine kraantje maar Vinny vertelde me dat dit beter was dus ja dan neem je dat maar meej he:W
in elkaar(dus doorstroming)
Foto=QCV7JYQX


uitelkaar dus geen doorstroming.
Foto=IPJVFKYZ


nog maar een vlotterbakje mee genomen de andere was de draad rot:(
Foto=Q4IQPYM4


nog een stage 6 temp. tellertje.
Foto=RKZFFO3U


en toen nog maar wat stickertjes gekregen bij vinny:D altijd leuk toch?
Foto=IN8CQOQ7


Foto=VPEPHSQW


toch nog een paar foto's van het blok:D

Foto=3BMD4RNE


Foto=SFQOWYG4


voor de gene die nog een wigje zoekt! ik heb er nog eentje een splinternieuwe kiesler wig. met nog een suffer! (pm maar voor de prijs:))
Foto=UH7JPXJD


Sorry voor de slechte kwaliteit ze zijn gemaakt met mijn gsm!!

ook hoooop ik hem over 2 weken te laten draaien. Dan is hij ontwaakt uit zijn winterslaap:p
 
kwil die cil wel eens zien vlammen was 1tje @ sint truiden ook..:L hij had een super grote mond derover en daarna kwam hij niet boven de 18 uit na 8x banken en heeft zen koppeling en v-snaar daarbij ook nog DIK verneukt...maja suc6 verder:)


ey dat weet ik natuurlijk niet he:p
maar we zullen het binnekort zien. en als deze niet naar me zin presteerd koppen we toch gewoon een cross of een speed:) voor de prijs die ik ze kan krijgen kun je wel is wisselen van onderdelen;)
 
vandaag heb ik ook alle kappen naar me plamuurslet gebracht:p sorry joost..(A)
dus binnekort kleine update's van de kap want, ik zal jullie op de hoogte houden!!
groetjes
 
jaja weet het nog

bij vinny zal je me nog wel eens tegenkomen, het was wel een standaard revo waarmee ik reed > scoorde 20.10pk op de bank

is volledig getuned geweest (erna niet meer mee gereden) en doorverkocht, heb nu een speed 06 7T

greets!
 
Gewoon, hier zijn er veel die met speed gaan rijde dit jaar en met revo kan je die niet meevolgende denk ik.
Swat, revo is ondertussen al verkocht he :d

Ik was er zeker content van, maar ik wil wel goed meekunnen in mijn klasse, ik moet tenslotte heel die lengte vooruitkrijgen he!

greets!
 
--------------------------update------------------------------------------


ey!!
het is weer even geleden, maar absoluut niet stil gezeten!!
de achterkap is al in vorm aleen moeten de z-kappen er nog aan en niet iets speciaals aan gedaan worden maar wat dat is geheim;)

Foto=WC7I7DPV


Foto=HXZVHRUQ


Foto=UM33LSX3


Joost in actie:p
Foto=ALWWAKRU


Foto=UULTEMLU


Foto=8XAE4HRS


Foto=CQSNYEMS


en nog eentje van het blok!
Foto=6MHQIUTT


Graag reactie wat jullie er van vinden!!!

Met dank aan:

Joost Polyester:p
Jeroen Ferket ( V.S.T )
Sander Steigerwald ( V.S.T )
Vinny ( Scootermania) voor alle kortingen:p

en iedereen die ik nog vergeten ben!
 
Last edited:
Back
Top